Här kommer jag att köra igång med mitt projekt på min v50 som ska stylas och fixas till en del. Det är min bruksbil som jag då använder dagligen.
En massa olika saker ska vi göra, lite av allting som skall fixas kommer här.
[] ej klart [/] påbörjat [x] Klart
#############################################
- Xenon [] Helljus [X] Extraljus [X] Dimljus
- Övrigt [] Sportfilter [/] Toning 7 rutor [/] Däck & fälg (sommar) [] Dieselbox "CR2C-PSA36-Turbo+" [/] Turbo mätare [/] Volt mätare [/] Hållare A-stolpe [/] Bord på framrutan samt bakruta med www.Volvosweden.se [] Coilovers [] Ögonlock [] Fjäderbenstag [] Måla om bromsok [] XC-Grill [X] Nya skyltar och hållare fram och bak
Kommer att lägga till saker allt eftersom jag kommer på själv vad jag vill göra. Har du kommentarer eller tips på vad man kan göra så skriv för fan, inga ideer är dåliga i mina ögon. Fler bilder kommer.
Då har jag vart i garaget lite, dock va jag så jävla lat och tanksprid så jag fick inte med några bilder alls på det jag fick göra..
Vad gjorde jag då? Jo jag har konverterat mina extra ljus samt gjort om dimljusen till xenon.
Extraljusen va fan det drygaste jag har gjort i mitt liv. Detta pga att det är någon firma som har dragit alla kablar för extraljusen. Trångkt och jävligt, korta kablar, genom grillen och fyyyyfan rent ut sagt. Försöka först med att riva grillen, ta bort stagen för extraljusen samtidigt som jag måste hålla i alla 3 extraljusen. Och innan det gick. -______________-
Men till slut så fick man bort allting och fick dit konverteringssattsen från Xenonkungen. 50watt 4300K Speedstarters gjorde susen vill jag lova
Dagens bestyr blir att dra fram nya kablar för mina glödare i extraljusen. NÄr jag tidigare plockade ner extraljusen för att xenon konvertera dom så kapade jag kabeln för glödarna och kände inte att jag orkade fixa det just då.
Men nu är det fan dags att fixa det igen Bilder kommer jag självklart att smälla upp undertiden jag fixar
Tvättning och byte av lampor idag då stod på schemat. Kanske inte skit roligt att läsa men det är ju alltid någonting på bilen. Inom väldigt kort ska det bli board på framrutan och sedan ska jag ta och tona om hela bilen tänkte jag. Även inskaffat toning för framlyktor med.
Jag har 3 rutor idag, men det blev inge bra så det ska bort och jag ska tona 5 rutor bak, till en början iaf. Kanske blir fram med, men det återstår att se