Nu skall jag styla och smårenovera min helt rostfria 740 PLANERNA ÄR NU ÄNDRADE KOMMER ATT HA DEN SOM EN LITEN UTSTÄLLNINGSBIL MEN ÄNDÅ BRUKSBIL MIN IDE ÄR ATT HÅLLA DEN HELT ORGINAL KIKA IN... Visa mer
Nu skall jag börja styla min Volvo 740 1987 bilen är ROSTFRI den har original lack röd inredning köpte bilen igår !! Kommer mycket bilder imorgon har endast rullat 222 000 tkm så det är en lågmilare !! Här är annonsbilden finare i värkligheten !!
Senast redigerat av volvo740grabben (7 december 2013)
Bildbomben !! Den som hade bilen var invalid kopierade upp en ny nyckel varenda år: Nya fjädrar:
Ny vattenpump: Nya lameller:
Ny sak bara !!
Ny spannrulle !! Ny värmeventil : Lite nya skivor att bränna musik på: Imorgon kommer bilder på utsidan bakluckan motorn och inredningen och mycket annat
Vänligen ladda bilderna i större storlek, så jobbigt och trycka in på alla. Eller ladda upp dem i ett fotoalbum så finns de en länk på varje foto som länkar bilder i bra storlek.
Har försökt men hur gör man så att dem blir större men du kan klicka på bilderna så blir dem stora och så kommer du till fotoallbummet !! Men om du vet hur man gör dem stora så säg gärna då
Bilderna får tala för sig själv Rostfri bil !! Nya baklampor på !! fett reservdäck bakluckan är aldrig använd !! Ny akku: Ser ut som ny !! Rostfritt !! väldigt fint !!
Ps: Bilen är aldrig renoverad och lacken är original kommentera på nu !!
Det måste varit en kul och stolt upplevelse att köpa ny volvo tillbaka på <-90 talet. Har provsuttit massa olika märken hos handlare idag. Alla e nästan likadana och ingen körglädje eller karaktär bara hårda tråkiga saker ! Ärligt fanns inga jag skulle vilja köpa i nutid. Hade betalt vadsomhelst för en ny 240-740-940. Bilar förlorade all sin charm på 2000 talet ...
Hade föresten en 740 lågmil förut 8kmil . Har ett par bilder i fotoalbumet om du vill se Men trots de fanns rost hål i golvet.