Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Ja det går ju att plocka från en v70 på skroten om nu det inte skulle gå. Varför förstår jag inte för de är gjorda för bägge bilarna.
Nu har jag personligen aldrig provat, så mitt tidigare svar kan ju tas med en nypa salt. Dock tänker jag som så att det förmodligen är annorlunda gjutningar i glasen jämfört med originallyktorna som ju "ser" enklare ut än eftermarknadsditon, därav varför jag tror de tyvärr inte passar ihop tillsammans.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Enligt säljare så säger hon att det inte passa med orig bakljus insatt. Någon som vet vart man få tag insatt till de?
Du flyttar bara över de från dom gamla. jag har sj skaffat dessa baklampor till min föra 855 och du behöver inte skaffa något annat extra. Då är den säljaren korkad som inte kan sitt jobb.
2010/08/27 kom vår dotter Linnea.
2013/06/13 kom vår son Jacob
Opel Omega 2,0 16V /97
Själva lyktglasen från V70 orginal till 855 passar som de ska, men lamphållaren på 855:an passar inte rakt på v70 lyktglas. Det fick jag se idag, men jag tackar gud för silvertejp!
"You can pick the game, but you can't change the rules."