903w skrev:
granadadr skrev:
903w skrev:
granadadr skrev:
jag ska också upp till luleå å kika på bil idag
det dyraste som kan hända är att motorn pajjar,, dohc är inte de bästa motorerna, deras Topppackningar är dåliga, och topparna spricker lätt,, kolla så den INTE vill spotta ut vatten vid lite tuffare körning,,
deras drivlina duger gott åt 120 vilda
nästan samma på cossyn,,
drivningen är 37/63 om man ska vara exakt
på cossyn är den jättekul,, men på en 2,0 vetefaan,,
trött meo
Åh , roligt! Du får stanna om du ser en havererad sierra på någon p plats efter vägen
För stunden äger en 32årig kille bilen så kan ju hoppas att den inte är så hårt körd i hans ägo iaf, för tidigare ägare verkar ju tagit hand om den iaf då det står att han har repat toppen redan. Då kan man tycka att den borde hålla ett tag till..?
67% bak hoppas jag! ^^
Har sett nå youtube klipp där en 2.0a driftar lös alldeles lagomt på snön , behöver inte mer än så!
såg annonsen var borta,,så du köpte den??
granadadr skrev:
Shotgun-Vix skrev:
En sån hade jag gärna haft... Eller en ford Taunus (morsan hade en guldig -77a, gissa om hon var poppis när man gick i ettan och ronny och ragge var störst! Haha)
Save the Volvos
Morsan hade även en Corolla kombi från tidigt 70-tal som var grym. Finns att beskåda en likadan i kvalitetrullen Romperstomper
ja Taunus är lättsladdade
granadan är lite mer otymplig,, jag har dessa som jämförelse då det är dem man sladdade med när man var 18
Jag inhandlade den! Tuffade på som loket hem ifrån Luleå och efter en rejäl tvätt så gjorde den sig rätt! Riktigt nöjd och gick alldeles utmärkt att kasta ut han i snöiga korsningar.
Är ingen ken block så lite sladdande runt kurvorna är det enda jag är ute efter ^^
Köptedu bilen du skulle kolla på i luleå?
Vad är "ken block"?
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!