http://www.garaget.org/?car=28653 Var visst en länk till min egen bil : )
Vilken fuling du fick till där. Ger mig fan på att du gjorde det med flit haha
Haha, anade mig att nån skulle tro det men var faktiskt inte så, var tvungen att länka till tjejen för hon ville leka med den i PS : ) Och det blev faktiskt rätt så bra, inte styling utan lite coola effekter bara. Kan slänga upp en bild i galleriet : )
Under dagen genomförde Strix Television/TV3:s "Insider" en aktion mot flera AIK supportrar som blivit såväl uppringda som besökta av kamerateam på bland annat sina egna arbetsplatser. Supportrarna har ombetts att svara på frågor om "Firman Boys". Insider med Robert Aschberg i spetsen har uppenbarligen tröttnat på att jaga tjuvfiskare, bidragsfuskare och andra torskar och istället valt att lägga fokus på goda samhällsmedborgare som oss själva och våra vänner. Man drar sig alltså inte ens för att besöka folk på sina arbetsplatser och hem enbart i syfte att ställa till med problem och jävelskap samt få material för att klippa ihop ytterligare ett hårdvinklat skitreportage. Detta är det riktiga bottenskrapet av den svenska journalistkåren och de i särklass största svinen!