Här kommer ni kunna följa mitt projekt och samarbete med plastit.se. (sponsor för 2014) Bilen är en Bmw 335d. Bilen kommer att dippas med hjälp av plasti dip. Bilen kommer att under nästa år att synas på olika bil träffar runt om... Visa mer
precis så menar jag tack figge klockrent nu ska vi bara leta upp motorkapen
Btw, jag hade nog kapat 1cm innanför "vik-kanten' där själva skärmkanten är, för annars tror jag nog skärmkanten blir lite väl sladdrig ; P
kollade lite snabbt nu å snittet blir i kanten av vecket, bara å förstärka lite
Okej de låter bra! Men jag tycker inte du ska göra för stor "springa" eftersom jag antar att du vill göra bilen clean? Dock så gör du självklart som du själv vill
Btw, jag hade nog kapat 1cm innanför "vik-kanten' där själva skärmkanten är, för annars tror jag nog skärmkanten blir lite väl sladdrig ; P
Okej de låter bra! Men jag tycker inte du ska göra för stor "springa" eftersom jag antar att du vill göra bilen clean? Dock så gör du självklart som du själv vill
då får du komma hit o övervaka det hela så det blir rätt menar ja, kunde du skicka länken med bilden?
då får du komma hit o övervaka det hela så det blir rätt menar ja, kunde du skicka länken med bilden?