HereComesTrouble skrev:
evilaudio skrev:
skillnaden e ju att den ÄR från -90.. man ska inte hoppa in i en bil från 2013 å de känns som att sätta sig i den bil från -90.
Corvette Årsmodell 2013, likvärdigt och lika plastig som Jetta-90?
BAM!!!!!!!!!!!!
Jetta R GT (mk5)
550hk med dubbla turbos och fyrhjulsdrift.
Tyvärr är det en prototyp, men den är många gånger häftigare än din korv
Skall du jämföra med Jetta får du åtminstone ta en lite topoftheline modell som är hyfsat ny..
Den interiören du länkade till var ju rätt så custom, om det nu var tillverkat från fabrik så är det knappast standard-interiör, snarare är standard interiör på Corvette mer såhär..
[/img]
Not bad, men det är inte fullt så ögongodis som du försöker antyda..
En Jetta mk6
Jetta mk6 GLI
Bild finnes på vwvortex-tråden som jag länkar till nu, inlägg 179
http://forums.vwvortex.com/showthread.p … ions/page6Det är väl ett bra betyg ang. plastigheten?
En Jetta från 2011
Tycker du fortfarande att Jetta är plastig?
Inte hårdplast som Kia och andra budgetmärken iaf...
Tycker själv att VW har väldigt plastig inredning jämfört med BMW's modeller tex.(är iofs inte ett premiummärke), men fullt så plastigt som du försökte antyda är det väl ändå inte?
Svårt att referera till en Korv med en VW, då VW inte tillverkar renodlade sportbilar..
Dock så har de tex. Phaeton som inte riktigt är en budgetmodell
När jag orkar leta så skall jag posta riktigt läckra inredningar på golf/jetta mk2 som du trashat så mycket på.
Har sett en hel del godis när det gäller äldre vw's och inredningar..
HereComesTrouble skrev:
jetta16v skrev:
Inget ont om Corvette, jag gillar Corvette, men då den modellen drar till sig bortskämda slynglar som du, så väljer jag hellre något annat.
Är inte bortskämd överhuvudtaget, Corvetten är köpt och byggd med inarbetade pengar.
Jobbar man hårt så blir det ibland lite över, svårare än så är det inte.
För att vara bortskämd måste inte kriteriet vara enbart att pappa betalar för ens leksaker
http://synonymer.se/?query=bortsk%E4mdI detta fall skulle jag vilja lyfta fram ord som
*
ouppfostrad(tydligen då du inte kan bete dig som en vuxen)
*
divig(tror alltför högt om dig själv bara för att du har en Corvette)
och lägger själv gärna till följande ord
*
mindervärdeskomplex(måste trycka ner andra så fort de kommer med kritik, tex. det du skrev om golf/jetta, bara för att de som skrev något hade en golf/jetta så angrep du dom på det..
*
attention whore(behöver det utvecklas?)
Finns säkert mer att skriva om det här av dina inlägg att döma, men det får räcka så..
HereComesTrouble skrev:
Du befinner dig lååångt under min nivå kompis, det är därför du kör såna bilar som du gör.
Kan du komma tillbaks till ämnet nu är du snäll?
"
Är inte bortskämd överhuvudtaget"
Säker på det??
jag vet att HereComesTrouble är spärrad, men han läser säkert likväl och kanske skriver här igen med upplåst konto eller under en ny nick?