Hallå! liten tråkig update igen då.
Som ni vet så lämnade jag in motorn och alla grejer för nån vecka sen och lovade jag skulle ta lite bilder osv nästa gång jag va förbi för att lämna kopplingen och lite andra saker.
Nu när jag va förbi och lämnade kopplingen osv så fick jag se att gubben inte hade börjat med motorn än så va ingen ide att försöka ta nån bild ens
hoppas han börjar snart då de börjar på dra ihop sig, känns som att dessa månader som är kvar kommer springa iväg..gjort en lista på vad som är kvar att fixa innan man kan starta bilen och det är rätt så mycket så som elsystemet, bränslesystem och massa saker att inhandla.
Har jag haft rätt så bra kontakt med Maxxtuning som ska få äran att mappa min bil, supportat mig med elen då man blir något snurrig då man har massa dubbelt av saker och vissa behöver man inte ha med och visa grejer måste man göra massa special med men börjar på att lösa sig nu!
Plus att jag har bokat tid för mappning "18maj" smäller de och måste försöka bli klar med bilen c.a 1mån innan då jag ska logga allt men speciellt för VVT'n då dom ska implentera detta så de är förberett tills jag kommer ner och dom behöver nån vecka på sig för att fixa de
Sorterar upp lite kabel som jag ska använda mig av och kikar igenom om vilka kablar jag ska ha kvar från gamla stammen.
lite schemaläsning av nya samt gamla elen plus ställa in lite saker i mTune, blir något vindögd efter ett tag och tänka går inte heller så bra då saker blir skeft från teori till praktik...
Halvfärdigt med fördragningen av nya stammen, iaf sorterat ut vilka kablar som ska till vart
kommer säkert bli massa ändringar när man får gå igenom allt igen då man kommer på att man ska ha in fler saker som ska styras.