3400
Sök

Riktigt bra däckfirma!:D

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
15 november 2006
Trådstartare
Jag e så toppen nöjd!
Då jag å min sambo skulle införskaffa nya vinter sulor så las det lite tid i att leta upp rätt däck för våra behov å sen en firma som sålde dem till ett trevligt pris...så lågt som möjligt.

Då visade det sig att en firma som ligger utan för Vallåkra som heter Molway uppfyllde detta beställde däcken därifrån. Efter några dagar ringde de å berättade att våra däck hade anlänt å att det var bara för oss att komma å hämta.
Men då vi nyligen varit med i en trafikolycka så kan vi inte själva lägga på hjulen på bilen så vi bokade en tid för det jobbet. Totalt rörde det sig i arbetsväg om; Kränga på de nya däcken på de toma fälgarna, skifta till vinterhjulen på bilen å stuva in sommarhjulen i skuffen. Ett jobb som tar lite tid iaf...
När vi kom ner dit så bemöttes vi av en super trevlig, hjälpsam å glad personal. De talade genast om att kaffe fanns undertiden som vi väntade, samt att vi gärna fick kika på deras fälgutställning. Mkt trevligt asså! big_smile

Å jag kan därför mkt varmt rekomendera Molway utanför Vallåkra! Kaffet smakar toppen, fälgutställningen e enorm, personalen förtjänar guldstjärnor å sist men inte minst jobbet var snabbt, effektivt, prisvärt å efter kundens önskemål!

www.molway.com
Senast redigerat av HardcoreHunny (16 november 2006)

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

Fartdåre!
592 Inlägg
16 november 2006
Rätt adress är.

http://www.molway.com

smile

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

605 Inlägg
16 november 2006
Trådstartare
ventohuan skrev:
Rätt adress är.

smile

Oopppsss!!!!  Tack!!!smile

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
24 november 2006
Låter som ett företag som fattat hur det ska gå till... Hoppas att det går bra för dem nu i framtiden bara... Tur att det gick relativt bra i olyckan!

9 108 Inlägg
24 november 2006
Grattis, skulle bli ganska tjatigt om folk startade trådar varje gång dom bytt däck och blivit bjudna på kaffe, det kallas service wink
Senast redigerat av MilleN (24 november 2006)

SSS -12
3 217 Inlägg
24 november 2006
De har hållt väldigt bra affärer ett tag nu! Bra företag... inte alltför dyra heller!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

605 Inlägg
24 november 2006
Trådstartare
MilleN skrev:
Grattis, skulle bli ganska tjatigt om folk startade trådar varje gång dom bytt däck och blivit bjudna på kaffe, det kallas service wink

Nu tycker jag inte att du ska vara sån....
Jag har då aldrig blivit så väl bemött på ngt däck ställe förr, särskilt inte under den stressigaste tiden på året!
Å det var ju knappast bara kaffet som jag var nöjd med, utan hela bemötandet med allt vad det innebär. smile
Å då har jag ändå erfarenhet ifrån en 5-6st olika däckfirmor, å där har inget varit i närheten av Molway iaf, men det e kanske mest jag som haft otur.....hmm

preem pump
836 Inlägg
24 november 2006
ventohuan skrev:
Rätt adress är.

smile

men hallå???????????????
funkade inte första gången eller

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii

605 Inlägg
24 november 2006
Trådstartare
mannen666666 skrev:
ventohuan skrev:
Rätt adress är.

smile

men hallå???????????????
funkade inte första gången eller

Tror att jag råkade skriva ".se" först sen rättades jag å då passade jag på att även rätta i mitt första inlägg. Konstigare än så e det inte!smile

90mil+ på en tank.
484 Inlägg
24 november 2006
Tack för tipset eller rättare sagt länken.
-hittade ett par snygga sommarfälgar till nya bilen,på deras sida.

Diesel is the blood of satan.

terazzi
24 november 2006
Ja jag har hört att dem ska vara bra med smile

FreddeK
24 november 2006
Kul att se lite ros också på forumet! Alltid trevligt med bra bemötande, förstår att du ville berätta=) det händer ju inte så ofta!

9 108 Inlägg
24 november 2006
Freddeponken skrev:
Kul att se lite ros också på forumet! Alltid trevligt med bra bemötande, förstår att du ville berätta=) det händer ju inte så ofta!

För mig händer det nästan jämt, (förutom G2styling, må de brinna i helvetet) har jag bara tur eller vad är det frågan om wink

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
24 november 2006
kul att du är nöjd! kommer lägga företaget på minnet och köpa sommarsulor där när det är dax.. det är sånt här som dom tjänar pengar på!

man lever bara en gång så lev väl!

2 982 Inlägg
16 februari 2009
HardcoreHunny skrev:
Jag e så toppen nöjd!
Då jag å min sambo skulle införskaffa nya vinter sulor så las det lite tid i att leta upp rätt däck för våra behov å sen en firma som sålde dem till ett trevligt pris...så lågt som möjligt.

Då visade det sig att en firma som ligger utan för Vallåkra som heter Molway uppfyllde detta beställde däcken därifrån. Efter några dagar ringde de å berättade att våra däck hade anlänt å att det var bara för oss att komma å hämta.
Men då vi nyligen varit med i en trafikolycka så kan vi inte själva lägga på hjulen på bilen så vi bokade en tid för det jobbet. Totalt rörde det sig i arbetsväg om; Kränga på de nya däcken på de toma fälgarna, skifta till vinterhjulen på bilen å stuva in sommarhjulen i skuffen. Ett jobb som tar lite tid iaf...
När vi kom ner dit så bemöttes vi av en super trevlig, hjälpsam å glad personal. De talade genast om att kaffe fanns undertiden som vi väntade, samt att vi gärna fick kika på deras fälgutställning. Mkt trevligt asså! big_smile

Å jag kan därför mkt varmt rekomendera Molway utanför Vallåkra! Kaffet smakar toppen, fälgutställningen e enorm, personalen förtjänar guldstjärnor å sist men inte minst jobbet var snabbt, effektivt, prisvärt å efter kundens önskemål!

www.molway.com

ja självklart, men när en fälg är skev vid leverans så vill inte företaget kännas vid en ska du veta!

speciellt om kunden bor lång ifrån!

9 108 Inlägg
16 februari 2009
Över två år gammal tråd, låser.

Sök