Det är otroligt va tiden går, lite mer än 7 år har gått sedan senaste uppdateringen, finns folk kvar på forumet, än mindre som fortfarande följer detta projekt?
Projektet avstannade strax efter en befordran på jobbet som gjorde att tiden försvann, sen kom livet i vägen, har utökat familjen med två barn, en hund och skaffat mig villa utanför Enköping och sommarstuga i Dalarna, startat och driver 3st företag osv osv.
Projektet har de senaste 7 åren stått helt still i förvaring och tyvärr har en del delar sålts, men bilen finns kvar och projektet kommer att fortgå!
Målet med bygget har dock ändrats lite och bygget kommer göras i etapper, tid är fortfarande en bristvara och bygget kommer inte gå fort, men en förhoppning är att ha den rullande till kommande sommar!
Här är en bild på när jag tog hem den från förvaringsstället på släpet jag byggde för ändamålet, som för övrigt just nu är till salu!
Ifall intresse för detta bygge finns så fortsätter jag gärna att uppdatera framöver, kommentera gärna i så fall.
//Tobias