3309
Sök

Navigator/GPS/DVD Till Audi A6 -07

55 Inlägg
8 januari 2014
Trådstartare
Tjena!

Har kollat runt som attan nu och hittar ingenting. Vill installera en GPS med typ mp3/dvd/usb funktion i min audi.

Vart än jag kollar så måste man ha någon jäkla "Nav knapp" och det har ju självklart inte min bil. Även om man har den så kostar det ca 15.000? Det låter ju sjukt dyrt?

Finns det något annat sätt att få in en sådan i min pärla? Jag har en bekant som jobbat på Audi så han kan ju säket montera om det finns något att köpa men vill vara säker på att det fungerar först.

Hjälp!

Of World
3 370 Inlägg
8 januari 2014
oem-eftermontering.se

fixade till min^^
Senast redigerat av opel_vectra_gts (8 januari 2014)

Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13

55 Inlägg
8 januari 2014
Trådstartare
opel_vectra_gts skrev:
oem-eftermontering.se

fixade till min^^

Kollat där men då står det:

"Priset gäller bilar med "NAV" knapp och meddelandet "navigation not available" eller "navigation not installed" endast MMI 2G Basic Plus"

Samt: "Obs. Navigation Basic ger endast pilvisning i den befintliga monokroma skärmen!" Jag vill ju ha med färg så man kan kolla på filmer och sådant.

8-9000 för att se en röd pil snurra runt känns inte så värt sad

Avstängd
10 388 Inlägg
8 januari 2014
Köp en modellanpassad eftermarknadsenhet eller montera själv originalpryttlar

- - Edit - -

Tänkte givetvis helt galet på hur det ser ut i din bil. Så...det var inget när det gäller eftermarknadspryttlar.

Orignalpryttlarna går att hitta billigare än så, men, det är trots det; pissdyrt

- - Edit 2 - -

Blev givetvis intresserad...och det verkar finnas en "billig" (i sammanhanget) lösning;

http://www.ebay.de/itm/Autoradio-GPS-EU … 43c3a3043a
Senast redigerat av it_mutt (8 januari 2014)

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

55 Inlägg
8 januari 2014
Trådstartare
Tack för jättebra tips!

Hittade massor av begagnade på laga .se på under 2000 så det var inte fy skam det heller. Ska kollas upp! smile

Avstängd
10 388 Inlägg
8 januari 2014
Calsu skrev:
Tack för jättebra tips!

Hittade massor av begagnade på laga .se på under 2000 så det var inte fy skam det heller. Ska kollas upp! smile

Det mesta går att lösa, gäller bara att vara om sig o kring sig smile

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

Sök