Den är ju pystrimmad med ett klassiskt t-kors. Sån höll man på med på gamla 740 och 900 turbo. Köp nya slangar och montera som på den där sprängskissen. Tryckslangen på utloppet ser inte åtskruvad ut på bilden, ska det va så?
Har satt det som det ska vara nu, har samma ladd med eller utan magnetventilen, har samma ladd som när alibabakorset satt där också, antar att magnetventilen är paj, gäller att försöka få tag på en ny bara.
tar du av slangen från WG så ska turbon ladda max. då får man akta sig så man inte har sönder motorn genom överladdning bara. men blir det ingen skillnad så har du läck på någon tryckslang. och börjar den ladda som satan så är det bara att justera trycket på valfritt sätt.
tar du av slangen från WG så ska turbon ladda max. då får man akta sig så man inte har sönder motorn genom överladdning bara. men blir det ingen skillnad så har du läck på någon tryckslang. och börjar den ladda som satan så är det bara att justera trycket på valfritt sätt.
Kan ju även vara som Slave_joe skrev
Alright! Skall prövas imorgon så får jag se om jag får någon ordning på spiseriet! Men om man tar bort wastegate slangen och det laddar likadant, kan det inte ha att göra med wastegaten då? eller wastegate staget d.v.s som Slave_joe sa!
Ska lämna in bilen på verkstad idag och få vevhusventen rengjord och byta slangar o skit sen skall de kollas på wg osv Annars är jag intresserad av att köpa om det är så att min är trasig!