Men vill ju se vad som hänt med bilen nu Fick du ordning på fälgar vs skärmkant
Ja det förstår jag att ni vill se vad som har hänt med bilen men ja kommer lägga upp bilderna när jag har tid det är rätt så mång bilder ja kommer lägga upp. Ja fälgen ligger rätt nu på breddning och ja fick ordning med skärmkanten med kommer lägga upp bilder på det hur jag gjorde.
Men vill ju se vad som hänt med bilen nu Fick du ordning på fälgar vs skärmkant
Ja det förstår jag att ni vill se vad som har hänt med bilen men ja kommer lägga upp bilderna när jag har tid det är rätt så mång bilder ja kommer lägga upp. Ja fälgen ligger rätt nu på breddning och ja fick ordning med skärmkanten med kommer lägga upp bilder på det hur jag gjorde.
Tänkte montera ditt dragkrok på bilen men vet inte hur jag ska göra med stötfångaren då. Det är synd det inte finns avtarbar dragkrok tull golf 2 Är det någon som vet vad det kostar å rega om bilen till dragkrok?
Är det någon som har monterat en atoumatlåda på en GTI motor årsmodell 89
Har varit i garaget idag och monterat vik stötfångaren och bredningen fram och sidokjolarna. planerat ska blästra imorgon om det är fint vänder. Det som ska blästra är innerskärmen o inne i bilen. Ska hämta CA-Primer grundfärg imorgon
Jag har semester nu i några vacker så man ska väl hinna göra lite på bilen. Hoppas det är fint vänder imorgon så man kan blästra och grundmåla. Tack så mkt:)
Idag har jag varit i garaget hela dagen och det har hänt mycket på bilen idag. På schemat stod det blästra invändigt på bilen och cirkulärborste som man sitter på en vinkelslip och sen slipade med 80 papper och la på en grundfärg som heter CA-Primer ska lägga på ett lager till imorgon kanske om jag hinner. Kommer lägga upp bilder.