Fasen vad bra det blir, kommer ju bli bättre en när den var ny Tänkte på bakstammen på bilen har du kapat bort den för den var dålig eller?
Jag blev riktigt nöjd med det men ska bara lägga på ett lager till sen ska jag lägga på en svart färg tro jag. ja den kommer vara som ny när den blir klar. Bakstammen var mkt rost på så den åkte vik men har en ny plåt som bara ska svetsa ditt.
Fasen vad bra det blir, kommer ju bli bättre en när den var ny Tänkte på bakstammen på bilen har du kapat bort den för den var dålig eller?
Jag blev riktigt nöjd med det men ska bara lägga på ett lager till sen ska jag lägga på en svart färg tro jag. ja den kommer vara som ny när den blir klar. Bakstammen var mkt rost på så den åkte vik men har en ny plåt som bara ska svetsa ditt.
Ja är ju enklare att byta hela bakdel en att hålla på att lappa.
Ja är ju enklare att byta hela bakdel en att hålla på att lappa.
ja det är det och det blir bättre å byta ut hela än laga.
I'm not a complete idiot, some parts are missing!
Birdy Birdy in the sky, Fell a Poo Poo in my eye, Me dont care Me dont cry, Me just happy cows dont Fly!
Det var länge sedan jag uppdaterad eller skriv något här. Har inte gjort något på bilen snart en månades tid har gjort mkt annat när det har varit fint väder. Ska försöka börja igen med bilen och bygga vidare på den. Har lite till blästra i invändigt hittade två ställe som ska blästra och sen grundamåla det och lägga på det andra lagret. Ska spara pengar till en bättre bläster maskin.
Ja det tyckte jag med. Men ska blästra om motorrummet svetsa igen hål. Jag kommer inte renovera motorn men kommer ändra lite i motorrummet. Vill lägga mer pengar upp utvändigt.