NissenVonShabos 740 GLE ( Originalaren, så gott det går, som ballat ur lite )
Tanken med projeket med denna bil är få en riktigt go sommarbil att glida runt i. En riktigt förfinad originalare med det lilla extra i kanten! 80-talets Tillbehörs bil. ( Projektet som har spårat ur lite granna bara ).
Har inga fästen till något av dom så det blir nått hemmagjort
Du är väldigt dålig på att svara på frågorna!
Haha, Satt nog och halv sov när jag skulle svara..
Inget av dom säljs, och har köpt de ena av en kompis och de andra hitta jag på blocket nytt i kartong
Får se hur länge jag får ha kvar de te sommarn ( Blir de stulet har jag iallafall ett kvar .
Hehe okej förstår de! Hoppas man får ha kvar dom! Vore tråkigt när man letat en massa som jag. Men får väl beställa ett i metall som Mustang Mach1 har så får man svetsa dit de hehe
Inget av dom säljs, och har köpt de ena av en kompis och de andra hitta jag på blocket nytt i kartong
Får se hur länge jag får ha kvar de te sommarn ( Blir de stulet har jag iallafall ett kvar .
Hehe okej förstår de! Hoppas man får ha kvar dom! Vore tråkigt när man letat en massa som jag. Men får väl beställa ett i metall som Mustang Mach1 har så får man svetsa dit de hehe
Samma här, är själv rätt sugen på att jalusi. Man tycker ju att dom på LMR som kan tillverka en massa grejer till volvo kan börja med att göra lite jalusi också
Samma här, är själv rätt sugen på att jalusi. Man tycker ju att dom på LMR som kan tillverka en massa grejer till volvo kan börja med att göra lite jalusi också
Hoppas på det bästa att man får ha kvar de Ja, tog mig nått år att få tag i dessa och vore riktigt tråkigt om någon snor det direkt. ( Men det får tiden utvisa sig ). Haha ja du får köpa nått i metall och svetsa på
Jag tycker inte att du är tillräckligt seriös.
Man skall var seriös!
Förresten hur mycket gav du för skinnklädseln på Volvo, hade varigt interesant att veta hur mycket du har lagt ner på bilen.
X.xxx :-, Den va inte gratis. Hittade på tradera för ett tag sen Ny klädsel svart helskinn te Volvo 740 ( En som troligen köpte upp resterande lager på utförsäljningen i jönköping förra året, för nu är dom slut vad jag vet ).
Köpte dom 2st kompletta stols överdragen för ett par hundra . Dom ligger fortfarande kvar i sina påsar, och om min nuvarande nya klädsel skulle gå sönder i bilen så byter jag ut den , bra att ha i reserv
Gäller att ha lite tur på traven ibland
Jag tycker inte att du är tillräckligt seriös.
Man skall var seriös!