Ombyggning/ Styling
_volvonissen_ skrev:Nu har jag beställt h4 xenon och h3 xenon och extra lampor h1 xenon och dioder lampor till h3 och ett larm allt gick på 600 typ
Djo skrev:_volvonissen_ skrev:Nu har jag beställt h4 xenon och h3 xenon och extra lampor h1 xenon och dioder lampor till h3 och ett larm allt gick på 600 typ Har du handlat från tjing tjong land?
SardO skrev:Blir bra det där. Prem lagd.
Pekkapower skrev:Jag tycker du ska sätta R-stöten på den här
_volvonissen_ skrev:haha japp vill se om sånt fungerar bra Djo skrev:_volvonissen_ skrev:Nu har jag beställt h4 xenon och h3 xenon och extra lampor h1 xenon och dioder lampor till h3 och ett larm allt gick på 600 typ Har du handlat från tjing tjong land?
Djo skrev:_volvonissen_ skrev:haha japp vill se om sånt fungerar bra Djo skrev:Har du handlat från tjing tjong land?Bara du blir nöjd så låter ju ruskigt billigt.
_volvonissen_ skrev:haha japp vill se om sånt fungerar bra Djo skrev:Har du handlat från tjing tjong land?
Djo skrev:Har du handlat från tjing tjong land?
_volvonissen_ skrev:tyvärr ligger man hemma med tredje gradens brännskada på benet...
Lillkanto skrev:_volvonissen_ skrev:tyvärr ligger man hemma med tredje gradens brännskada på benet... Aj!! Vad har hänt ??
_volvonissen_ skrev:va ut å körde med syrrans sax moppe i regnet å ramlade så avgasröret brände benet rejält Lillkanto skrev:_volvonissen_ skrev:tyvärr ligger man hemma med tredje gradens brännskada på benet... Aj!! Vad har hänt ??