2241
Sök

Hundbur till Audi A4 Avant (B5)

104 Inlägg
27 januari 2014
Trådstartare
Söker efter en hundbur som lämpar sig för Audi A4 Avant årsm 97, köpte en Artfex medium, men den går inte in då man måste bygga upp den 10cm för att lyckan ska gå öppna förbi tröskeln.
Hunden som ska åka i den kommer väga runt 25-28kg som vuxen (APBT) och jag vill ha en riktigt säker bur.

* Voff voff *
10 583 Inlägg
27 januari 2014
En variant är ju att köpa grindar, galler och mellanvägg. Både MIM och Jeppe är bra tillverkare av dessa saker. Både dessa tillverkare säljer dessutom väldigt bra burar. Kanske har dom nå´n variant som passar A4...?

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

104 Inlägg
28 januari 2014
Trådstartare
Brådhis skrev:
En variant är ju att köpa grindar, galler och mellanvägg. Både MIM och Jeppe är bra tillverkare av dessa saker. Både dessa tillverkare säljer dessutom väldigt bra burar. Kanske har dom nå´n variant som passar A4...?

//Brådhis

Känns lite överkurs att avsätta hela skuffen då han aldrig kommer bli så stor, dessutom är det väll säkrare om de har ganska lite utrymme vid transport, så de kan ligga och sitta bekvämt.

* Voff voff *
10 583 Inlägg
28 januari 2014
Wille90 skrev:
Brådhis skrev:

//Brådhis

Känns lite överkurs att avsätta hela skuffen då han aldrig kommer bli så stor, dessutom är det väll säkrare om de har ganska lite utrymme vid transport, så de kan ligga och sitta bekvämt.

Därav kör man med halvbur, eller som jag skrev, mellanvägg och grindar.

//Brådhis
Senast redigerat av Brådhis (28 januari 2014)

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

Sök