3855
Sök

V70 Enkel din

175 Inlägg
29 januari 2014
Trådstartare
Tjenare, tänkte bara kolla ifall någon här visste ifall bilia säljer enkel ram med fack eller liknande? Vill byta ut min stereo men har en enkel din. Så tänkte ifall någon visste vad dom kostade ungefär och ifall dom fortfarande säljs?

1 653 Inlägg
559 Inlägg
29 januari 2014
Fyndler skrev:
Tjenare, tänkte bara kolla ifall någon här visste ifall bilia säljer enkel ram med fack eller liknande? Vill byta ut min stereo men har en enkel din. Så tänkte ifall någon visste vad dom kostade ungefär och ifall dom fortfarande säljs?

Vad har du för årsmodell?

Med vänlig hälsning, Putte

www.pmshopen.se, webb samt butik i Solna på Johan Enbergsv. 2
Även på Facebook

100 Inlägg
29 januari 2014
Fyndler skrev:

Jag köpte min ram på helmia för runt 500-600 kronor. Monteringssats medföljde.

Den första ramen jag hade var en likadan som Thullen länkade, dock skär den sig i färgen och sitter löst och dåligt.
Det blev sååå mycket bättre och snyggare med volvo original som man skruvade fast ordentligt och som dessutom hade rätt färg och ett bättre fack.

Jag är rätt säker på att du kan få tag i en sådan sats på Bilia!

183 Inlägg
29 januari 2014
Var inne på Bilia i fredags och köpte ett prylfack smile kostade 285 kr. Nu har du ju inte sagt ngn årsmodell men detta gäller 97-00.

175 Inlägg
29 januari 2014
Trådstartare
Oj glömde årsmodell haha tongue Det är en -01

175 Inlägg
29 januari 2014
Trådstartare
snuttefjun skrev:
Fyndler skrev:

Jag köpte min ram på helmia för runt 500-600 kronor. Monteringssats medföljde.

Den första ramen jag hade var en likadan som Thullen länkade, dock skär den sig i färgen och sitter löst och dåligt.
Det blev sååå mycket bättre och snyggare med volvo original som man skruvade fast ordentligt och som dessutom hade rätt färg och ett bättre fack.

Jag är rätt säker på att du kan få tag i en sådan sats på Bilia!

Okey, ja jag vill ju ha i samma färg så låter ju bra. Ska man fråga efter dubbel din ram till stereon eller? Eller enkel din? hmm
Senast redigerat av Fyndler (29 januari 2014)

183 Inlägg
29 januari 2014
Du går in å säger att du vill kunna ha enkel din stereo i din bil smile Så ska dom kunna leta reda på de på datorn

175 Inlägg
29 januari 2014
Trådstartare
Zmirro skrev:
Du går in å säger att du vill kunna ha enkel din stereo i din bil smile Så ska dom kunna leta reda på de på datorn

Tackar smile Då ska jag gå in på bilia som stalone idag och kräva att dom gräver fram en wink

Sök