Ett projekt på min e91 LCI, läs om allt ifrån led-konverteringar till stötfångarbyten! Förvänta er även en del poleringsinlägg med produkttester och före/efter bilder.
Inom snar framtid tänkte jag göra en favorit i repris, nämligen plocka isär lyktan och lacka den gråa delen i lyktan till svart för att få fram lite djup! Gjorde det på min förra Audi och tyckte det gjorde det lilla extra man skulle även ha passat på att polera glaset, får se hur det blir med det..
👍👍 har samma tankar men kollade hur en annan hade gjort och sätta kapen och sen limma ihop igen kändes lite brutalt. Kanske går och baka loss den i ugnen ? Hur som är det mycket snyggare än original
Inom snar framtid tänkte jag göra en favorit i repris, nämligen plocka isär lyktan och lacka den gråa delen i lyktan till svart för att få fram lite djup! Gjorde det på min förra Audi och tyckte det gjorde det lilla extra man skulle även ha passat på att polera glaset, får se hur det blir med det..
👍👍 har samma tankar men kollade hur en annan hade gjort och sätta kapen och sen limma ihop igen kändes lite brutalt. Kanske går och baka loss den i ugnen ? Hur som är det mycket snyggare än original
Nej men va sjutton det ska du inte behöva göra! Man värmer med antingen varmluftspistol eller bakar hela strålkastaren (föredrar det första alternativet).
Nej men va sjutton det ska du inte behöva göra! Man värmer med antingen varmluftspistol eller bakar hela strålkastaren (föredrar det första alternativet).
Tänkte att det var dags att säga vilka fälgar som är påväg hem, ser fram emot det! Alltid spännande med nya fälgar då det gör 50% av bilen (minst). Det jag kommer köra med är Japan Racing jr-15 18x9.5 runt om bilden nedan är tagen från Japan racings facebooksida:
I detta finväder kommer jag garanterat att smygtesta innan säsongen drar igång
Jag skulle behöva hjälp av mina läsare för mig råder det lite delad mening på, nämligen vilken färg man ska köra med i angel eyesen (vit/gul) jag har nyss bytt tillbaka till original (gul) och tycker det är helt ok! Min tanke är att på vita bilar så passar det vita ljuset bäst men på svarta så ser det lite aggressivare ut med de gula.. Hur tänker ni?
Här har vi dom, 6.5cm fälgbana så det blir nog kanonbra! Spännande ska det bli att se resultatet senare till veckan. Men bytet väntar jag troligtvis med då dom påstår att det ska bli snö till helgen