ebbe_20 skrev:Vi kör från Karlskrona så tar vi väg 28 och kör mot Emmaboda, Vetlanda, Eksjö och Mjölby (så får vi se Ronny & ragge Kiosken på vägen)
__Liinus__ skrev:ebbe_20 skrev:Vi kör från Karlskrona så tar vi väg 28 och kör mot Emmaboda, Vetlanda, Eksjö och Mjölby (så får vi se Ronny & ragge Kiosken på vägen)Kommer på samkörningen, Trodligtvis en bil till som kör med mig.Linus - Bmw e36 325
ebbe_20 skrev:__Liinus__ skrev:ebbe_20 skrev:Vi kör från Karlskrona så tar vi väg 28 och kör mot Emmaboda, Vetlanda, Eksjö och Mjölby (så får vi se Ronny & ragge Kiosken på vägen)Kommer på samkörningen, Trodligtvis en bil till som kör med mig.Linus - Bmw e36 325Trevligt, trodde jag och Padde skulle bli själva när vi valde att åka kl 7 istället :-D
ALmo skrev:Tjena! Jag och en polare vill haka på tåget vid rastplatsen Sandsjön, jag stog där förra året. Ligger vid korsningen mellan väg 28 och väg 31.Jag har en e36 328 och heter TobiasPolaren heter Andreas och kör en e81 135dJag kommer bara stanna till vid busshållplatsen utmed landsvägen vid Lenhovda och plocka upp 2 pers. Inget ni behöver stanna för dock. /Tobias