Saneringa skrev:
Klart jag vill sätta en sån klibba på cabben om du har nån kvar. Tyvärr kan jag bara sätta den bakrutan och synas när suffletten är uppfälld.
Hur går det för din mamma??
Skriv om det i pm så fixar vi det!
Mjaa det går väll sådär, Cancern har spridit sig till lymfkörtlarna runt ryggraden, så det fick bli cellgifter, och andra perioden med cellgifter gick åt h*lvete, då hon fick allergisk reaktion mot dom.
Sedan skulle dom operera in en port vid bröstet/halsen, men det gick inte heller så bra, då dom inte hitta någon bra blodåder, Men dom satte dit porten iaf, som hon nu opererat bort, för att sedan operara dit en ny på andra sida, och den operationen tog ca 4,5 timmar, så nu är hon helt slut efter all opereration...
Men det är bara hålla tummarna att dom hittar på något annat att göra nu, eftersom hon inte kan ta emot cellgifter längre
Gussam skrev:
Damn it... har ju ingen bil för närvarande (syns ju inte så bra om man virar den runt cykelramen).
"On another note":
Jag följer "mighty Car Mods" på Youtube. Det är en australiensisk kanal för "gör-det-själv":are. De verkar vara två riktigt sköna snubbar.
En idé hade varit att snacka med dem och fråga ifall de vill nämna dig/ditt bygge/din anledning på något sätt. Kan vara ett sätt att få lite global support.
adressen till deras forum är
http://www.mightycarmods.com/.. som sagt.. bara en idé.
Hur går det med allt annars (mamma/dotter/bygge)?
Ska kolla upp det där!!
Om hur det går för morsan kan du läsa ovanför så slipper jag skriva allt igen.
Och dottern går det hur bra som helst med!
Bygget går väl på lågväxel just nu, men har börjat med dörrsidorna nu iaf!
bilder kommer senare idag!
Mvh//Robin