Har nu fått i basarna där dom ska sitta!
Satte även fast slutstegen.
Det ena steget sitter upp och ner på grund utav att då kan jag mycket enklare ändra inställningarna på det, syns dock inte speciellt mycket när lådorna är inne i bilen.
Fick in lådorna i bilen också!
Fick dock göra några tillfälliga distanser till slutstegen då min 20mm2 - 50mm2 adapter tog i lådan annars.
Inte det vackraste bygget men ska klä lådorna när jag är färdig med själva byggandet.
Efter att allt vart inkopplat blev det att test spela, dock kör jag ungefär 20% på ena steget och 60% på det andra.
Dom basarna med 20% är helt nya och dom med 60% hade jag i min förra bil så dom behöver inte spelas in så mycket.
Är ganska segt att spela in basarna, vill egentligen bara dra på direkt menmen.
Får även bli att kapa ungefär 2-3 cm på varje sida av rören för dom går nästan upp i taket nu så får inte på toppen.
Sen insåg jag att mina fronthögtalare (original) kanske inte var dom bästa (vilket jag förstod långt innan jag börja detta bygget att jag var tvungen att byta)
så jag åkte till brl och inhandla mig ett system som skulle spela riktigt högt, GAS PRO PM64 + PT34 SPL-Paket
http://www.brl.se/sv/artiklar/gas-pro-p … paket.html .
Ska driva det med ett gas pro 200 slutsteg.
Blev "bara" ett sådant sålänge, ska fylla upp dörrarna med mer högtalare med tiden.
Kommer snart en uppdatering på dörrarna!