En Honda Civic som ska swappas till B18c4 med turbo, men först ska den fräschas upp lite med lackerat och rensat motorrum, nya fälgar, coils och camber bland annat!
Honda Civic 92- som jag och sambon har en massa roliga planer på! Just nu rensas motorrummet för lackering innan nya motorn ska i (B18c4) tidigare var det en Esi motor i och från allra första början var bilen en original Lsi Bilen var även grå original, vi lackerade om den förra sommaren.
Kommer nog bli finemang detta! Planer før færg i motorrummet?
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Idag har jag och sambon varit i garaget. Han slipade och svetsade igen hål i motorrummet. Sen spackla, sen imorgon ska det slipas igen! Det blir blå färg i motorrummet eftersom dom flesta har röstat på det sen tror jag även själv att det blir snyggast med en ljusare färg Så förhoppningsvis någon kväll i nästa vecka blir den lackerad i motorrummet