Hur många var det förra årets träff ? det är ju 415 anmälda på facebook i alla fall tänkte att kommer det 415 bilar börjar det väl bli skapligt trångt på Rusta/ÖB parkeringen ? kommer väl bli kaos om alla dyker upp
Hur många var det förra årets träff ? det är ju 415 anmälda på facebook i alla fall tänkte att kommer det 415 bilar börjar det väl bli skapligt trångt på Rusta/ÖB parkeringen ? kommer väl bli kaos om alla dyker upp
vet inte men betydligt mindre än va de kommer vara nu blir de för mycke så får man väl börja flytta träffen till nåt större jag har bara starta forum tråden här ja för sasa som har evenemanget inte vet hur man gör
Okey jag förstår Men det känns ju spontant att om det kommer 500+ bilar så är parkeringen för liten kaos när bilar ska in och ut osv alternativet är ju Ica Maxi parkeringen men dom stänger väl 21 har jag för mej men parkeringen uppe vid Systembolaget är ju ledigt men inte så stor men kanske fram tills 21 kanske den räcker men det är ju något som den/dom som arrangerar får sköta men Rusta/ÖoB parkeringen blir för liten för 500+ bilar men det löser väl sej i vilket fall
där får man inte vara efter 22 heller lite de som är problemet