förstärka lite mer till dessa stag som bakaxeln sitter i, blev lite för trångt så fick försöka böja tills att staget gick upp utan några svårigheter.
sen borra hål med kortborran
och då var den biten klar. så nu ska nog bakaxeln vara helt klar faktiskt. om ni vill ha mer bilder på alla fästen så äre bara att hojta till!
sen gick jag över till att få stolarna på plats. så började med att kacka bort lite matta då jag inte visste om jag skulle behöva svetsa eller om det gick med att bulta.
svaret kom ganska fort, det blev lite väl högt med original skenorna haha
blev inte mycket över där du!
så nya fästen till stolarna blev ett måste
passade perfekt
en till
här har jag börjat svetsa stagen ner till golvet, förpackningen fick agera stöd på andra sidan under tiden
två fästen halvklara
sen ville inte golvet samarbeta med pinnsvetsen!
så fick plocka fram pojksvetsen ( utan gas! :'( )
men fästena hamnade på plats iallafall, ( svetsade allt med pinne förutom vid golvet på höger sida )
och passagerar stolen hamnade på plats, ursäkta suddig bild men var så rökfyllt
därefter så hoppade jag över till att börja stadga upp golvet vid stolarna, då vi kapade upp allt så blev det som en studsmatta när man kröp där i
så jag tog en fyrkantsprofil och pressade upp den mot golvet för att kolla vart den gjorde mest nytta, och sen så markerade jag ut och började skrapa och slipa bort underredsmassan.
och sen var den på plats. TVÄRSTUMT! så jag blev glatt nöjd. kommer väll dock bli två profiler till och sen rama in allt.
tyvärr var det här allt för ikväll. men arbetar man själv så går det med snigelfart!
sen vill jag också be er om att påpeka vad ni vill att jag fotar, berättar och div. så ni blir nöjda med tråden också