206'orna är potensiella styling objekt. Finns ju hur mycket som helst till de, men tyvärr så finns det en hel del som redan är stylade vilket är mindre roligt för då känns det som om man bara blir en i mängden.
"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.
Finns ju stylingkit till SWn men har aldrig sett någon stylad i sverige.. och som ni säger.. vanliga 206 är tämligen uttjötade i stylingkretsar nu, därför skulle det vara kul och vara själv om nåt
Jag tror helt klart på att styla den. Om du tänker till innan du bygger så kommer det att blir riktigt bra. Jag menar så att du inte förstör fördelen med en kombi bil. Vill du ha hjälp så fixar vi det på ZZ STREET STYLE.
Jag tror helt klart på att styla den. Om du tänker till innan du bygger så kommer det att blir riktigt bra. Jag menar så att du inte förstör fördelen med en kombi bil. Vill du ha hjälp så fixar vi det på ZZ STREET STYLE.
Du menar i stereoväg då? Då får man ju ha nån sorts baslåda utav nåt fräckt slag, då man inte kan fälla ner högtalarn eftersom det ingen reservhjulsbalja finns