Ska beställa nya fälgar till bilen, men är lite kluven på vad jag vill ha och tänkte fråga om smakråd för att se om jag lättare kan bestämma mig
Dom jag funderat över är dessa :
Zito MDL RS4 Replica ( i Hyper Silver, verkar inte vara lätt att hitta längre) Nitro Max RS6 Replica ( Även dom isåfall i hyper silver) Svf Daytona MRR Hr4
(Ej rankade på något sätt i listan ovan, ända jag kan säga är att Daytona fälgen ligger mycket bättre i pris än dom andra förutom vissa replikor. (via jobbet) )
Bilen ifråga är silver precis som bilden på RS6 replikorna nedan, och kommer att sänkas ca 60mm.
kikade på ABT fälgarna på blocket om det va Möller som lagt ut annonsen, gillade inte designen på dom.
Nu står det nog mellan Zito MDL, MRR HR4 och Svf Daytona, Daytona hänger kvar bara för att jag fått ett grymt bra pris på dom men vet inte om jag tycker finishen är lika bra som på dom andra.
Från daytona så är Zito ca 3000:- dyrare och HR4 ca 4900:- dyrare, vilket jag försöker motivera om det är värt att lägga till eller ej.
Har även fastnat lite för Zito 935HP, men tror att jag gillar MDL mer isåfall.
Har kollat Zito MDL nu i verkligheten och tycker fortfarande inte den är värd dom extra slantarna. Dock är MRR fortfarande väldigt intressant, men är det värt att lägga 5000: till på dom mot svf Daytonas annars ganska lika modell.
MRR verkar blankare sen lite bättre "former" på fälgen.