Tjenare, ett jävla tag sen man satt här men tänkte att det var dags att dela med mig igen av skyline projektet! En kortfattad text om vad som hänt under tiden jag varit borta:
Mitten av Augusti 2014 sköt jag blocket i henne och glöden försvann. Motorn åkte ur och felsökandet började, kom fram till att 1ans vevstake hade brustit. Kolv och topp också
IDAG: Motorn är totalt omrenoverad utav mig och mina kära vänner och en massa gott har handlats in. Den står ostartad med lite jobb på turbosidan kvar. Har inhandlat lite gott - TB70 turbo -Toppmonterat grenrör m. extern WG och screamer -3" downpipe och frontpipe
Utseendet har även ändrats en del. Och jag hoppas ni är lika taggade som mig på att följa mitt projekt igen!
Bjuder på en bild när vi rullade ut henne för första gången på ett halvår. Kommer uppdatera inom kort med bilder på motorrum m.m då jag inte har bilderna på datorn ännu! så se till att kommentera och följa nu annars kan man lika gärna skita i detta
Tänkte dra igenom en liten genomgång med en ganska stor bildbomb om vad som har hänt under tiden projektet varit nere! Bilderna talar rätt bra själva hehe!
Får såklart hjälp av mina kära vänner att fräscha upp motorrummet innan den fina motorn ska ner igen
Det börjar ju likna något detta....
Har även byggt en oljeretur ifrån toppen till tråget ( bilderna talar )
Då var det dags att slänga ner den tråkiga original motorn.........
Tråkigaste motorrummet någonsin... kan inte ha det så
Lite godis tittade in en sväng
Får ju bjuda på lite bonus bilder hehehe #Porr
Och då kommer vi till var jag slutade nu senast !
IC rören håller på att passas in och några beställningar är påväg hem till mig Kommer uppdatering inom kort hoppas ni gillar det som hänt, kommentera gärna vad ni tycker så man får lite kämparglöd med att dela med mig utav projektet hehe ;-)
Hallå igen. Seg på uppdatera då jag fick en j**** spark i röven hehe Bilen har blivit klar och jag har redan sålt iväg den. Jag uppdaterar med resultat bilder om det önskas! Tack till er som följt mitt projekt och följ gärna mitt nya skyline projekt. Ska då försöka bli mer förstod i hur garaget funkar här då jag inte riktigt gjort det än
Tack för mig sålänge och hoppas ni vill följa nästa!
Tjena tjena igen. Då tänkte jag avsluta detta projektet med ett helt gäng med bilderna som ni kan kika på. Ni får väldigt gärna lägga en kommentar om hur ni tyckte slutresultat blev! Tack på förhand.
Och såklart får jag bjuda på förbilder (när jag köpte den) och efterbilder (när jag sålde den)
Förbilder:
Och efterblider:
Tack till alla er som bestämt er för att följa detta projektet som gått fram o tillbaka dock. Och jag hoppas att ni vill vara med och följa nästa skyline projekt med!