ska följas, Ke70 har dom där dragen i karossen som en bil ska ha;) grejar själv med en charmant 1600 dessvärre i mycket sämre skick än din. Lycka till!
Projekt Nissan PS13Jesus On "Crack 1BROTHER7SISTERS - GARAGE
Nu efter mycket om och men så är karossen både grundad o färdiglackad, kommer ev bli en våtslipning o polering för det blidde några dammkorn och apelsinskal i lacken men apelsin är ju gott?
Nån som vill ha bilder?
Imorrn blir det (förhoppningsvis) avmasering o börja montera tillbaka lysen o grejer, dom svarta listerna som sitter på dörrarna tänker jag inte montera tillbaka för dom ser ut som kattskit...
Trevligt Vill ta och ge mig på min Starlet snart men hittar ju ingen ny framskärm! Att knacka ut bucklorna är inget jag klarar av iaf. Vet du någon som håller på med gamla starlets så hör gärna av dig Jag struntar i om det måste rostlagas bara den inte är bucklig!
Trevligt Vill ta och ge mig på min Starlet snart men hittar ju ingen ny framskärm! Att knacka ut bucklorna är inget jag klarar av iaf. Vet du någon som håller på med gamla starlets så hör gärna av dig Jag struntar i om det måste rostlagas bara den inte är bucklig!
Jag knackade ut bulorna så gott det gick sen spacklade jag ut alla ojämnheter:) det är bara å prova sig fram!
Jag knackade ut bulorna så gott det gick sen spacklade jag ut alla ojämnheter:) det är bara å prova sig fram!
Här har jag knackat ut en del ;O Är myyyycket kvar!