Kan inte mer än hålla med... Där man stannar och kalasar lite dröjer det inte länge innan bilen är FULL med folk och fä. Lite biovisning lockar väl kanske...
Alla snackar om att bensin är så
dyrt, gör som vi... Åk kollektivt!
Hade Fieron med på studenten -06... jag spanar in en schysst Ferrari 360 Modena som parkerar två bilar bredvid min...gubben går ut.....ställer sig vid min bil och kollar.... tittar på mig och frågar: -"Är det din Ferrari?" Öhh.... aningens full i skratt säger jag "joooo den är min" och frågar sen om det är hans Modena eller den är lånad för studenten.... -"Nää, det är min, köpt i vintras" Farbror noll-koll tar sen ett foto på min bil och stolpar iväg.
Rätt komiskt, jag kommer ihåg att när Fieron kom så fanns det plastkit att köpa som gjorde om den mer eller mindre helt till en Testarossa exteriört. Så likheten med linjerna, framförallt rutorna, finns ju där.
Rätt komiskt, jag kommer ihåg att när Fieron kom så fanns det plastkit att köpa som gjorde om den mer eller mindre helt till en Testarossa exteriört. Så likheten med linjerna, framförallt rutorna, finns ju där.
Joo, det löjliga med kitten är att ett schysst bygge kan lätt kosta 250-300.000.... hade hellre köpt "the real thing" då. Visserligen avskyr jag Ferrari...men ändå.