2571
Sök

Ny bil nya kompisar??

1 723 Inlägg
24 november 2006
Några tummen upp har man fått med Transen. Det blir även några pratstunder i tvätthallen med pensionerade damer som tycker bilen är såååååå fin.

Med Golfen var det mest fjortisar som tittade. Den var lite fjortis, jag erkänner.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
24 november 2006
FL3JM skrev:
Aldrig nån som går fram och snackar med mig, dom bara står och glor. sad

Dom kanske tycker du o bilien ser läskiga ut  wink hmm

Bmw osv..

6 Inlägg
24 november 2006
Kan inte mer än hålla med... Där man stannar och kalasar lite dröjer det inte länge innan bilen är FULL med folk och fä. Lite biovisning lockar väl kanske...

Alla snackar om att bensin är så
dyrt, gör som vi... Åk kollektivt!

lundwall
24 november 2006
Trådstartare
Intel skrev:
Hade Fieron med på studenten -06... jag spanar in en schysst Ferrari 360 Modena som parkerar två bilar bredvid min...gubben går ut.....ställer sig vid min bil och kollar.... tittar på mig och frågar:
-"Är det din Ferrari?"
Öhh.... aningens full i skratt säger jag "joooo den är min" och frågar sen om det är hans Modena eller den är lånad för studenten.... -"Nää, det är min, köpt i vintras"
Farbror noll-koll tar sen ett foto på min bil och stolpar iväg.

Rätt komiskt, jag kommer ihåg att när Fieron kom så fanns det plastkit att köpa som gjorde om den mer eller mindre helt till en Testarossa exteriört. Så likheten med linjerna, framförallt rutorna, finns ju där.

130 Inlägg
24 november 2006
Rätt komiskt, jag kommer ihåg att när Fieron kom så fanns det plastkit att köpa som gjorde om den mer eller mindre helt till en Testarossa exteriört. Så likheten med linjerna, framförallt rutorna, finns ju där.

Joo, det löjliga med kitten är att ett schysst bygge kan lätt kosta 250-300.000.... hade hellre köpt "the real thing" då. Visserligen avskyr jag Ferrari...men ändå.

Lada-missbrukare
566 Inlägg
24 november 2006
Jovisst e de så för mejj mee... Alla andra Lada-ägare vinkar när man möter dem.. smile

-Lada 1200 TIC -85 "The Vladimir-Driftern"
"Livet är för kort för att köra med dåliga bilar!"
-Honda Accord 2.0i Sport -03 "Bruksbilen"

Sök