hejsan har varit dålig på att uppdatera har hänt en del men den störta nyheten är att bilen inte blir blå utan röd för jag provade att måla en lite större yta o tyckte inte om färgen 100% så det blir Bmws Imola röd
här är provmålningen
började spackla bakom dörrn förra veckan o blev klar i helgen som varit
spacklade även klart dörren
sen var jag såklart på bugrun i helgen hittade en orginal ratt som var jättefin ska lackas röd ridetech var där o visade upp lite vad de hade! dessa stolar fattade jag tycke för direkt så blir o beställa två har börjat spackla på motorluckan oxå nu är det bara taket,instrumentpanelen och motorluckan kvar innan grund känns gött
har hänt ganska mycke med bubblan! har lackat insida,bagage o motorutrymme och målat golvet sen fick jag även hem lite godis till bubblan! låter bilderna tala färgen är bmw imola red
Nya stolarna vrålsnygga kommer passa! Nya Färgen helt ok nya panelen skulle nog valt slät panel med ett vw emblem på handsfacket. Utblåset helt ok ..! keep on working!Mvh
Nya stolarna vrålsnygga kommer passa! Nya Färgen helt ok nya panelen skulle nog valt slät panel med ett vw emblem på handsfacket. Utblåset helt ok ..! keep on working!Mvh