TheBabe skrev:Kan ni ta det där via Pm?
Hmm. skrev:Digital_Kicker skrev:Hmm. skrev:det står häst och vagn & volvo, inget frågetecken. och inget "eller".edit: stodhäst och vagn & volvo. *ARG* . gå och lägg dig. Tråkigt med sånna som du.ursäkta? men det är inte läggdags för mig. men uppenbarligen för dig så som du beter dig. Så ta och lägg dig själv är du snäll.
Digital_Kicker skrev:Hmm. skrev:det står häst och vagn & volvo, inget frågetecken. och inget "eller".edit: stodhäst och vagn & volvo. *ARG* . gå och lägg dig. Tråkigt med sånna som du.
Hmm. skrev:det står häst och vagn & volvo, inget frågetecken. och inget "eller".edit: stod
Hmm. skrev:TheBabe skrev:Kan ni ta det där via Pm? Jag har problem med folk som försöker förnedrar mig offentligt (även om det bara är nätet).Så då gör jag det tillbaka offentligt. over & OUT
Digital_Kicker skrev:1 års fängelse!!!!!!Hot Chick eller American Gigolo?
TheBabe skrev:Digital_Kicker skrev:1 års fängelse!!!!!!Hot Chick eller American Gigolo?Är det filmer? Heter den inte Hollywood Gigolo? Eller tänker jag på en annan film?
Hmm. skrev:....den heter American, sen finns det American gigolo 2, när han åker till Amsterdam. suger den bfilmen, ettan är bättre, men jäjä.
TheBabe skrev:Hmm. skrev:....den heter American, sen finns det American gigolo 2, när han åker till Amsterdam. suger den bfilmen, ettan är bättre, men jäjä.Ok, dom jag har sett heter Hollywood Gigolo och den andra heter European Gigolo. Men skit samma