tänkte starta ett projekt för att dela med mig av mitt 4 de folkrace bygge som kommer att bestå av en volvo 745. det jag ska göra är fäll att bygga så seriöst å försöka bygga så snyggt som möjligt och trimma motorn. motorn kommer... Visa mer
nu vare längesen jag skrev här men har hafft fullt öpp mä å ragga brudar på senare dagar så men nu äre färdig raggat och har börjat jobba med så så nu blire nog snart till att byta underdel i 245an så jag kan åka en tävling till iallafall iår. men lär även fixa vanliga vägbilarna å besikta dem.. borlängetävlingen gick ju sådär men åkte alla heaten men i sista fick jag svartflagg så de vart ingen final för min del
följ järna min youtube kanal har filmer där från blg när jag provade cameran inte jättebra kvalitet då men får duga åt en gammal fredriksbergare
nu uppdaterar jag lite allmänt här om vad som händer å sker har fått jobb iallafall å där tillvärkar jag släpvagnar. trailer å liknande
å så har jag blevit av med en kompis som låg med mitt ragg så han grejer åker ut ur mitt garage nu
han har ju haft sin motor i mitt garage å så men gör man så mot en då åker det ut lika fort som det åkte ner, så nu kan jag få mer platts till mitt eget där nere
så har jag börjar ränsat ur å städat lite i garaget å hittar på ännu mera rost på bilen med
så hare inte hänt så mycket mer än att jag tagit studenten å börjat jobbat men nu blire lugnt med brudarna ett tag iallafall så kanske kommer ha lite mera tid över till bilarna
har grejsat lite idag mäst städat å plockat men så har jag börjat gjort låsning till bagage luckan å så stal jag med lite aluminium durk som jag ska ha alla brytare å det på tänkte jag:P så ska jag gå in och beställa båge till den typ nu tror jag
har fått lite gjort idag mäst lite småpysel bara för att jag var rastlös:) har också börjat svetsat på jobbet nu istället för er som ville veta;)
sådär ser det ut när man svetsar chassin
sådär vart det med låsningen till huven öppi
sådär så kommer jag göra likadana rör ut neri med tror det blir jävligt bra det
så klipte jag till lite durk som jag fick / lånade på obestämd tid på jobbet lite spillbitar jag tog och så vart det lite pedaler eller vad det nu ska kallas det var allt för nu mer i morgon om jag är på garage humör
har blivit lite gjort idag efter jobbet bland annat svetsat lite baki å donat te bagagelucks låsena
så vart de med låsena är nöjd själv
pedalerna klara med riktigt special
å massa rost jag lär ta tag i sen längtar redan tills det blir dax för det
å så lappat lite bak i byggt igen glipan han vart lite skev läppen nere där
men det vart fäll skapligt iallafall tycker jag så insåg jag att det är bra kul att bygga folkracebilar igen efter att inte haft nån insperation på länge men nu är den tillbaka iallafall hoppas den stannar nu ett bra tag