Plymouth Cuda -74 tillbaka på vägen! (avställd sen 1981)
Tja tänkte dra upp en projekt tråd på min cuda. köpte på mig den i vintras (2013) lite impuls va de för har haft mer koll efter en camaro 67-69 men cudan och challengern är ju jävligt coola så kunde inte låta bli... (kan man så... Visa mer
jo kan tyvärr uppdatera med att de inte har hänt mer än drömmar med cudan, har jobbat på med att bygga klart mitt stora garage och fick inkopplat el föra veckan så vintern ska bli mindre mörk hoppas ja!! har försökt att hitta lite produktions fakta hur många tx9 cudor men inte kommit så långt... och håller inspirationen uppe med diverse bilprogram
jo kan tyvärr uppdatera med att de inte har hänt mer än drömmar med cudan, har jobbat på med att bygga klart mitt stora garage och fick inkopplat el föra veckan så vintern ska bli mindre mörk hoppas ja!! har försökt att hitta lite produktions fakta hur många tx9 cudor men inte kommit så långt... och håller inspirationen uppe med diverse bilprogram
V. I. R. U. S. (Very Immature Racers of the United States)
For Those Infected With RACING Disease, Our Motto: "YOUNG ONCE, IMMATURE FOREVER"
Första medlemmen utanför US.