4196
Sök

Pedofiler "insider tv3

lundwall
24 november 2006
UseDubbelTurbo skrev:
Jaha? så man får inte ha sin egen åsikt vad man anser är peddo eller inte? "okeeeej" men men då då ändrar jag mig...

Nej, helt korrekt. Det är inte upp till dig att bestämma vad pedofili betyder. Lika lite som du kan bestämma att homosexuell betyder att man gillar att knulla träd.

Att ha en åsikt om något, och att ha en åsikt om vad ett ord betyder, det är två helt olika saker.

FreddeK
24 november 2006
lundwall skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
Min åsikt agående pedofil är att alla som är över 18 som vill ha sex med en person under 15 är PEDDO thats it.

Det spelar ingen roll vad din åsikt är, pedofili är vad det är oavsett vad du tycker.

ordet pedofil är ju som du beskriver en som utnyttjar barn i väldigt låg ålder! Det andra är en kåt gubbe/kille/man som vill komma till!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
24 november 2006
Jag blir chookad över att folk försvarar peddon här inne.. vad fan ere me er

Bmw osv..

lundwall
24 november 2006
bubbla_1972 skrev:
Pedofili en sjukdom?????? det är väl för fan som att säga att homusexualitet är en sjukdom.
jag anser att det är en läggning och jag tror säkert att den går att slå bort! tror inte gubbarna är så jätte sugna på att boka träff med barn efter det! kör på bara.

Om nu pedofili är en läggning, vilket debatteras rätt friskt både här och där, och inte en störning, går isåfall homosexualitet att banka bort med?

Jag känner en kille som är 25 som verkligen mot sin vilja har en sexuell dragning till barn, och särskilt pojkar. Han har försökt ta sitt liv många gånger, och går på tunga psykofarmaka för att han har fått ett otal nervösa sammanbrott. Han har aldrig varit nära ett barn eller någon minderårig, och han vågar inte dricka alkohol eller liknande för att han inte vill förlora kontrollen.

Ja, jag tror det är en läggning eller sexuell preferens, precis som att man kan gillar piskor, analsex eller håriga kvinnor.

lundwall
24 november 2006
UseDubbelTurbo skrev:

Nej, jag försvarar ingenting, men jag tycker det är helt rätt att Bertil 55 får tända på precis vad han vill, och göra precis vad han vill så länge han inte skadar någon annan. Dessutom försöker jag förklara skillnaden mellan att vara en "ful gubbe" och en pedofil. Men det går tydligen inte fram alls.

Om vi vänder på steken - jag vet många tjejer som i ung ålder (13-14) hade sex med 10-15-20 år äldre killar. Varför inte, liksom, om båda vill?

FreddeK
24 november 2006
UseDubbelTurbo skrev:

Ingen som har försvarat en pedofil här inne! men man behöver inte skriva att man ska ut och döda dom etc fast man så gärna vill det!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
24 november 2006
lundwall skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Nej, jag försvarar ingenting, men jag tycker det är helt rätt att Bertil 55 får tända på precis vad han vill, och göra precis vad han vill så länge han inte skadar någon annan. Dessutom försöker jag förklara skillnaden mellan att vara en "ful gubbe" och en pedofil. Men det går tydligen inte fram alls.

Om vi vänder på steken - jag vet många tjejer som i ung ålder (13-14) hade sex med 10-15-20 år äldre killar. Varför inte, liksom, om båda vill?

Så du tycker det är helt rätt att bertil 55 vill sätta på 12åringar och dessutom gör det ? skulle viljha höra dig säga samma sak när bertil 55 bestämmer träff med din dotter

Bmw osv..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
24 november 2006
Freddeponken skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Ingen som har försvarat en pedofil här inne! men man behöver inte skriva att man ska ut och döda dom etc fast man så gärna vill det!

anklagelsen var inte riktat mot någon indvid ville bara se vilka som tog åt dig. och tydligen tog du åt dig.

Bmw osv..

lundwall
24 november 2006
UseDubbelTurbo skrev:
Så du tycker det är helt rätt att bertil 55 vill sätta på 12åringar och dessutom gör det ? skulle viljha höra dig säga samma sak när bertil 55 bestämmer träff med din dotter

Om den 12-åriga tjejen dels är fysiskt mogen nog, dels faktiskt vill sexa Bertil, absolut.

Den dagen jag får en dotter så kommer hon vara såpass fritänkande att hon kan avgöra sånt själv när det blir aktuellt.

FreddeK
24 november 2006
UseDubbelTurbo skrev:
lundwall skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
Min åsikt agående pedofil är att alla som är över 18 som vill ha sex med en person under 15 är PEDDO thats it.

Det spelar ingen roll vad din åsikt är, pedofili är vad det är oavsett vad du tycker.

Jaha? så man får inte ha sin egen åsikt vad man anser är peddo eller inte? "okeeeej" men men då då ändrar jag mig...

Jag tycker alla som vill ha sex med någon som är under 15år och själv är 18+ är sjuka och behöver nån form av hjälp... eller slag i huvudet... och det äklar mig.

Mvh.

Om tjejen är 14 och killen 19 så kan dom inte bli kära i varandra och ha sex? 5år ålderskillnad är det bara och vi lägger på några år...så nu är han trettio och hon är 25...är det fortfarande lika konstigt? nej då har det ju blivit acceptabelt eller?

31 Inlägg
24 november 2006
Håller med många inlägg här men tycker fortfarande att den som begår eller försöker begå övergreppmot barn ska straffas med hårda straff och komma ut på allmänna anstalter inget jävla hyckleri med svinen dom ska sitta med vanliga interner o om dom överlever 10-15år på kåken med dom fångarna får la vi se hur sugna dom är på att försöka sig på äckleriet igen
Senast redigerat av MagnusGbg (24 november 2006)

Livet börjar runt 1 Bar =)

FreddeK
24 november 2006
UseDubbelTurbo skrev:
Freddeponken skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

anklagelsen var inte riktat mot någon indvid ville bara se vilka som tog åt dig. och tydligen tog du åt dig.

öhhh är du helt frisk eller?

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
24 november 2006
Freddeponken skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
lundwall skrev:

Jag tycker alla som vill ha sex med någon som är under 15år och själv är 18+ är sjuka och behöver nån form av hjälp... eller slag i huvudet... och det äklar mig.

Mvh.

Om tjejen är 14 och killen 19 så kan dom inte bli kära i varandra och ha sex? 5år ålderskillnad är det bara och vi lägger på några år...så nu är han trettio och hon är 25...är det fortfarande lika konstigt? nej då har det ju blivit acceptabelt eller?

Klart det har blivit aceptabelt då.. då är båda vuxna och mogna men jag anser inte att någon är mogen vid 14års ålder varken kille eller tjej.. skilnad om båda är 14 för då har dom ingen bättre vätt men man tycker att en 19åring borde vara lite klokare än så... sen tycker jag i allmänhet att det är väldigt konstigt att folk kan tända på 14åringar... fan inte ens jag tände på 14åringar när jag var 14... det är ju barn ...

Bmw osv..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
25 november 2006
Freddeponken skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
Freddeponken skrev:

Förlåt det sista inlägget där va bara för att restas lite.. men det jag ville säga var att anklagsen inte var riktat mot någon o absolut inte dig.

Mvh.

Bmw osv..

lundwall
25 november 2006
MagnusGbg skrev:
Håller med många inlägg här men tycker fortfarande att den som begår eller försöker begå övergreppmot barn ska straffas med hårda straff och komma ut på allmänna anstalter inget jävla hyckleri med svinen dom ska sitta med vanliga interner o om dom överlever 10-15år på kåken med dom fångarna får la vi se hur sugna dom är på att försöka sig på äckleriet igen

Absolut. Fysiska och sexuella övergrepp på andra människor, och särskilt barn, ska straffas RIKTIGT hårt. "Livstid" på 12 år, ute efter 5, funkar inte. Förutsatt att det faktiskt har hänt, på tok för många våldtäkter idag är bara fabricerade.

StylingFreak
220 Inlägg
25 november 2006
lundwall skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Vill bara poängtera att du verkar som vanligt helt slut i huvudet och för det andra är det OLAGLIGT!!!!!!!! att knulla med någon under 15 år!!

styling or tuning?

FreddeK
25 november 2006
UseDubbelTurbo skrev:
Freddeponken skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Förlåt det sista inlägget där va bara för att restas lite.. men det jag ville säga var att anklagsen inte var riktat mot någon o absolut inte dig.

Mvh.

Kan inte ta dig seriöst nu för det där! tyvärr! så grymt omoget att förstöra ett jävligt viktigt samtalsämne med sådanna larverier!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
25 november 2006
Freddeponken skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
Freddeponken skrev:

Mvh.

Kan inte ta dig seriöst nu för det där! tyvärr! så grymt omoget att förstöra ett jävligt viktigt samtalsämne med sådanna larverier!

Ge dig snälla... om du läser dom alla inläggen i tråden så ser du mkt väl vem jag menade när jag skrev de där (inte dig)  och jag kunde inte bara låta bli när du tog åt dig o svarade på det var bara tvungen att lägga till "tydligen tog du åt dig" men jag ångrar det och har tagit tillbaka det... jag tycker du är omogen om du förstör ett så viktigt samtalsämne med att tjaffsa vidare om detta..

Bmw osv..

FreddeK
25 november 2006
UseDubbelTurbo skrev:
Freddeponken skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Mvh.

Ge dig snälla... om du läser dom alla inläggen i tråden så ser du mkt väl vem jag menade när jag skrev de där (inte dig)  och jag kunde inte bara låta bli när du tog åt dig o svarade på det var bara tvungen att lägga till "tydligen tog du åt dig" men jag ångrar det och har tagit tillbaka det... jag tycker du är omogen om du förstör ett så viktigt samtalsämne med att tjaffsa vidare om detta..

jasså så jag är omogen nu? jag har läst alla inläggen och fattar inte dina argument! men visst vi kör på det! var ´var vi nu...just ja pedofili...

383 Inlägg
25 november 2006
Jag tycker att är man två om saken, att ha sex asså..så är åldern bara en siffra!! sen kan det verka sjukt om en 14åring har sex med en 29åring...lika skruvat som att tänka sig två 80+ åringar ha sex med varann.  Alla mognar/omognar på olika sätt i totalt olika åldrar.

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

Sök