Jag har nyligen köpt en volvo s60 2,5T, och nu så tänkte jag styla den. skulle vilja ta bort all svart plast som sitter tex vid dörrarna och under reg skylten, lackar man bara över dom med samma färg som bilen är eller ? tänkte även köpa kjolpaket och avgassystemså med 2 ändrör, vet inte var jag ska börja eller till vem jag ska vända mig till. Har någon bra tips ? på bra hemsidor och var man kan få tag på grejerna
inte för att mena tråkigt att göra som alla andra, evolve paket, dubbla utblås osv osv... men försöka och söka efter något speciellt som inte så många använder just nu.. Vet dock inte vart du ska vända dig (: Lycka till!
i mitt tycke så är en bil som snyggast diskret stylad. dvs
* Fälgar * Sänkt * Tonade rutor * Självklart lite bättre ljud i bilen * Sportavgassystem.
Du kan lacka över listerna, men det snyggaste är att ta bort dom helt och spackla igen skåran som blir efter listen. Du kan också låta skåran vara kvar, det blir snyggt endå
Som tidigare har sagt, realcar kan säkert hjälpa dig.
Tycker personligen att Evolve är åt helvete för dyrt, börjar dessutom bli väldigt vanligt. Jag tänker satsa på Volvos egna kjolpaket, det blir jäkligt snyggt och diskret, menmen, det beror ju på vilken look man är ute efter.
Jag har en s60 2.5t helt ny. Väl sportig men har letat och letat efter en r front i kanske 4 månader, vet någon hur man får tag på fronten ? snälla hjälp mig den som hittar det får 500 kr! (desperat efter en sån)
Jag har en s60 2.5t helt ny. Väl sportig men har letat och letat efter en r front i kanske 4 månader, vet någon hur man får tag på fronten ? snälla hjälp mig den som hittar det får 500 kr! (desperat efter en sån)