Inte för att vara sån men snälla, ni som skriver nu.. ni kommer inte få. Jag skrev på sidan 5 och har ännu inte fått, så dekalerna kommer inte ens räcka till alla som skrev på torsdagen. Lite jobbigt med allt spam
- FriEND - BoyfriEND - GirlfriEND - BestfriEND - League of LegENDS
- Merca
Only Merca has no END
Inte för att vara sån men snälla, ni som skriver nu.. ni kommer inte få. Jag skrev på sidan 5 och har ännu inte fått, så dekalerna kommer inte ens räcka till alla som skrev på torsdagen. Lite jobbigt med allt spam
Typ. Skrev på torsdagskvällen jag med och inte heller fått. Men om admin trycker upp nya så är jag definitivt fortfarande intresserad.
Skrev redan den 24 så
Jaha okej, fast tror ändå inte att det hjäper Hoppas admin trycker upp mer så alla som skrev på torsdagen får iaf!
- FriEND - BoyfriEND - GirlfriEND - BestfriEND - League of LegENDS
- Merca
Only Merca has no END
Jag samlar på nyckelband så ett Garagetnyckelband skulle sitta som en smäck.Tack på förhand.
*RÖSTA OCH KOMMENTERA GÄRNA MIN SILVERPIL*http://www.garaget.org/?car=398821...........*FÖRR VAR DET NU FAST JÄVLIGARE VAR DET DESTO VÄRRE MEN SÅHÄR JÄVLA DÅLIGT HAR DET TA MIG FAN ALDRIG VARIT SÄMRE.*
Nu är inte det här tråden där vi delar ut nyckelband men Jag har dessutom ännu inte fått de till att börja med... vi får väl se hur det blir med de när de väl kommer.
Jag stänger den här tråden nu då det fortsätter att rasa in dekalförfrågningar trots att erbjudandet endast gällde en dag för tre veckor sen :-)
Mvh
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."