då fortsätter jag efter jobb interjuven
gick ganska bra och kommer mot all förmodan köra skonska bygg varor i 10 veckor efter v27
men de är ju iaf ett jobb
har ju gjort en del med caddyn och lite med skdan(plcokat delar till caddyn
) men kommer upp bilder på bägge nu..
byte in ett par jätte fräcka bas portar
har bytt huv
fixat bakluke emblem
fixat lukan som saknades
vart en skiten huv från en 945a turbo men aa blev ju ganska fräckt kort iaf
funderade på nytt avgas rör men har funderat klart nu:P blir tre tum hela vägen bak tror jag
eller vilket är snyggast?
kanske dubbla tre tums side pipe
har petat för mö med detta lik.. en 945a ftt automat som byggs till manuell och sedan atrall,,, så synd full utröstad utan takluka annars svin fin tysk import ingen rost att tala om,.,... o nu kan han ut o flyga med
sjukt ful kofångare han köpt in... hehe
trollhätte crusingen vart lyckad.. lånade kompisen farsas bil... fem min inte i trollhättan. vi tappade front läppen och en raggar fan trodde han var kung... han får ärna lära sig hur man byter fil...
nytt filter till caddyn
för fräch för att bygga atralla,,, men aa kul med låd bytte.... aldrig mer att jag bygger om en automat till manuell,,,,,
tappade avgaröret några gånger
de börjar slita in sig
ny tvättad.. hitta änu mera fel..
är glad att de orage/svarta under bakrutan numera är hel svart
fick en fräck dekal via fb
å var bara tvungen då den är rätt slö
har lite besluts ångest.. med galler eller utan ??
dugligt student åk
fixade även till huven riktigt nått jag har stört mig på som satan..
utan galler och ny tonad
tonade bägge sidorna lagomt till studenten
blev bra mö bättre än med rollade iaf
bättre än rollat iaf
å nu är änu mer lackat
fick på två flaggor till
som sagt har vart lite körigt med tiden men nu verkar allt gå bra igen kanske jobbar långa dar i sommar så är jobbar bara tre dar i veckan
nu när allt student skit och uppkörnigar och allt är slut för ett tag så lackade jag backspeglarna tycker de blev jävla mö snyggare
bytte eblem blev nöjd med resultatet
båda speglarna klara syns nu att jag har ett hål i ena plasten i kofångaren...
gjorde satans mö på helbild intrycket
blev att ta lite delar från skadan till caddyn
nu ska bara dörrarna byggas om så ser de ju bra ut
och lackas vita inuti så den inte ser gul ut på något vis
mer som lackades
nu är dom utbytta små sakerna som gör de
fick knä bak bilen lite så man fick ut skodan ur garaget.. parkerade ju brevid fin bilen
duger i krig
ska bli ny färg senare och alu skiten åker av.. hehe kommer nog nått mycket snyggare har lite funderingar
inte sådär jätte duktig på att svetsa men aa de funkar iaf
kan iaf stolt säga att de där är inte jag som har svetsat
har inge tola mod till de vart så när jag köpte den ...
ja de var allt för caddyn på en stund nu över till skodan...
listena ett mine blått .. plus den fula kåpan
funderar skarpt på köra med dessa fölgar pånn men ändå inte å ta caddyns gamla
vart lite rötet... bara å köra in sa föra ägaren... känner han tyvärr med ...
första hålet klart
lyft av kåpan och listade ut att kofångaren(som var i nysick) var tvungen att tas lös så nu hamnar den på caddyn
som sagt inte den bästa svetsaren i stan
men de får duga massa spaker så ser ingen de
ja lite rost var de ja... hehe
är en del kvar..
ny nästan helt ner slipad men mobilen agerade radio via aux i garaget så glömde ta kort på de så fick bli när den vart ny rollad i rost skudds färg nån gamal skit jag hade hemma
exljusen av.,.. kommer nog upp tre ståra blå på denna med senare
å kanske 5 på caddyn
galler borta
funderar allt...
hatar rost..
ser så rakt ut utan galler
spacklade de värsta bucklorna som inte gick att räta ut men aa de får duga bättre än ingen iaf
första kvällen med bilen.. kåpan åkte av riktigt fort
har detta lik att göra iordnig med... bara lacka och byta broms belägg fram plus ett bälte kvar... humm får se på när den är klar
lagomt med rost
rost är någ de fan värsta som fins..
läcker något iaf...
lite har ju hänt med den iaf
insidan rost skyddad ock
underhetsmassa är fint
de vart allt för idag iaf kommer nog mer till helgen