Tjenare alla biltokar!
Inleder detta inlägg med att fråga vad ni har för erfarenheter av MrTuning.se? Leveransen? Osv.
Jag var in på Mr Tuning i onsdags förra veckan och beställde hem en sänkfjädersats till bilen. Fick en orderbekräftelse på mailen med en gång som man ska få att dom tagit emot min order och med ett ordernummer bla bla bla.
Sen på fredagen så tyckte jag att det var så märkligt för hade inte fått ett mail eller sms med att varorna skickats än. Hade ju trotts allt gått 2 dagar... Skrev till han Mikael på Mr Tuning och frågade om något blivit fel för hade inte fått ett mail om att varorna skickats. Fick då som svar att jag får ett mail med ett kollinummer så fort varorna skickats från dom. Okwj tänkte väl jag hoppas dom fixar detta under dan så kanske jag får något mail på måndag.
Och så nu idag. Fortfarande inget mail. Så jag mailade han igen och frågade när jag kunde förvänta mig att få mina prylar. Väntar fortfarande på svar på det mailet.
Stod att fjädrarna fanns i lager och att leveransen var 2-3 dagar.
Känns lite som att allt man läser om företaget på nätet inte riktigt stämmer... eller är det bara jag som har problem med dom?
Mvh en ivrig kund som vill skicka ner bilen i backen....
"Dream it, build it, drive it!"