Hela tanken med projektet är att få ihopa en godkänd och körklar husvagns dragare till sommaren 2014 alla upptåg! Vad jag har att lira med är en Volvo 245 GL - 92:a. Importerad dock vet jag ej ursprungsland. Mycket kommer att... Visa mer
Hahaha, någon ska ju vara först med nya trender, kör med den så hög vettja!
Bra!! Stilrent is tha shiet! ;D
Mjaaa, tror dessvärre det är lite big no no faktiskt, blir för mycket på nått sätt för mig. Men visserligen ska jag ju inte säga för mycket än, får se när bilen är klar, är inte omöjlig, kan ändra mig
Ja, väntar på din åsikt när den står på alla fyra
Monterade det nya insuget jag svetsade om då jag inte var nöjd med vinkeln på det förra. Pekade för mycket upp.
Det nya blev väldigt mycket bättre.
Sen svetsade jag igen hålen där jag släppte igenom buren när den svetsades.
Denna veckan och framöver lägger jag fokus på att få bilen klar invändigt så jag kan dra kablar osv ostört sen
Paketet ifrån TXR trillade in för en vecka sedan vilket som alltid är trevligt
Bilen fick sig en uppfräschning invändigt efter alla asfaltsmattor
Spakstället rök även i, vilka jävla härliga lägen där blev Rev av instrument panelen just bara för att jag sabbade den förra rattstången.. så fick hala in en ny
940 fjäderbenen som blev mitt objekt inför bytet. Då 240 fjäderbenen inte passade med länkarmarna.
fjäderbenen är blästrade och kortade 20mm för 240 dämpare. Har även lämnat iväg dom på kromatering nu så ska bli skoj och se slutresultatet Borde få dom på fredag!
även en bild på länkarmarna monterade! Blev skit bra
och en bonus bild på min nya volvo 240 -86 med det mesta i utrustningsväg
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Idag blev kom bältesöglorna på plats och även stolarna så!
Nu var tjejen nöjd iallafall
Även golvet målades. Ni ser fästet för den hydrauliska handbromsen på bilden
Blir skit bra detta. Ska ner och lägga ett lager färg till imorgon och tack klaang_91 här på garaget som har hjälpt mig i helgen! In och kolla på hans sjukt grymma 242
Precis vad jag behövde på en måndagsmorgon för att inte snapa och dra en killingspree. Phew. Tack!
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Precis vad jag behövde på en måndagsmorgon för att inte snapa och dra en killingspree. Phew. Tack!
Hahaha du är för goo! Skönt att man kan underhålla dig något sådär
svensson99 skrev:
väldigt intressant projekt
Tackar svensson99
Lite har hänt i garaget igår med, testade styrvinkeln på länkarmarna samt kollade av med frigång med fälg och däck
Ja, sen får jag väl meddela att jag även har blivit husägare Stor förändring och får prioritera hus/bil 50/50 Men projektet fortsätter, lär bara bli stopp under tiden flytten samt renovering utav det nya garaget