Hej!
Heter Håkan och fick stort bilintresse när jag fick min första bil (guldige 740n) när jag var 16 år. Efter c.a 4 år såldes denna och en nissan 200sx s13 köptes i orginal skick.. började då bygga på den och är i dagsläget totalt ombyggd av mig själv! Tyvärr känns även det projektet som färdigt nu och jag började smida tankar om ett t5 projekt i en 740.. ödet eller tur så låg min guldige 740 ute på blocket igen och var då lite smälld å dåligt skick.. men kunde ej motstå denna så jag köpte den!
Gjorde iordning den så den gick att köra men t5 projektet började närma sig kände jag och nu var allt bestämmt, jag SKA bygga det! den 15 juni ställs den av och börjas på riktigt! Fram tills dess så har jag precis skaffat en 850 t5 som donator bil, så projektet är igång!
Slänger upp lite bilder på bilen och donatorbilen sedan kommer bilder löpande med tiden!
Så här såg bilen ut precis innan jag sålde den.
fick bygga om ljudet igen och så här blev det!
Här kommer nu donator bilen!
Fick med chip till bilen.. det är till automat.. går det att använda kanske till manuell nu när jag konverterar om??
Mja så långt kommet den här dagen.. behöver snart försöka få låna en motorlyft av någon så får se när motorn åker ut ! samt investera i ett motorstativ! .. efter detta så ska 850n säljas vet ni någon som behöver någon del eller så så hojta till!
Mvh / Hoaken
Senast redigerat av Hoaken (21 mars 2015)
Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!