Efter mycket bekymmer har jag nu fått på mitt R-design paket.
Beställde ett från Ebay, först kom bara fronten och halva sidokjolarna, den främre delen, och en takvinge.
Påpekade att jag saknade bakkjolen och sidokjolarna men fick inget svar. Men när jag gav dålig feedback så svarade säljaren direkt. Först sa han att ingen del av sidokjolarna saknades och det krävdes nogranna beskrivningar och bilder för att han skulle förstå hur jag menade. Men han lovade att skicka bakspoiler och sidokjolar. Plötsligt kom en till takvinge (takvinge hade jag ju dessutom redan en på bilen), men inga sidokjolar. Tillslut tröttnade jag och samtidigt kom jag över ett par sidokjolar på Returbilen. Beställde även en bakspoiler av samma säljare som jag köpte min första vinge av och den kom utan problem, levererat till dörren med Posten.
Dagen efter allt var monterat kom tillslut mina bakre delar av sidokjolarna (tror jag, inte brytt mig om att öppna paketet ens)
Så har två st takvingar och ett par r-design kjolar över. Och ångrar att jag inte köpte paketet som finns/fanns på blocket då det både blivit billigare och smidigare nu när det blev så här.
Men nu är det monterat på bilen iallafall. Bakspoilern hade bäst kvalitet och passform, medan fronten var lite sämmre. Sidorna sitter perfekt, inte så konstigt när det är original
Som ni ser har jag gjort lite mer som jag missat att skriva om här i projekttråden. I höstas monterades ovan nämnda vinge. Under sommaren tonade jag rutorna och monterade vindavvisare.
Inspirerad av 2015 års V70 delade jag strålkastarna och lackade insatser och sidomarkering silver. Funderar på att även ta den svarta ramen på glaset i bilens färg. Tror ni det kan bli fint?