3353
Sök

Skit fiddy

32 Inlägg
2 juni 2014
Trådstartare
Var ute och körde två timmar med en kompis och när vi va en 300 m hemifrån så la den av som att man fick soppatorsk men det var det inte kickade en stund och fick igång den och körde hem men började smattra å smälla vid gasavdrag. Kan även säga att jag tappade ljuddämparen
Kinaskit

En Medlem
405 Inlägg
2 juni 2014
Ville du ha hjälp med något eller?

Forummoderator
26 341 Inlägg
2 juni 2014
Okej..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

32 Inlägg
2 juni 2014
Trådstartare
Ja skadar det att köra med detta smattrande och utan ljuddämpare

Forummoderator
26 341 Inlägg
2 juni 2014
Tippser skrev:
Ja skadar det att köra med detta smattrande och utan ljuddämpare

Dina och andras öron kanske mår dåligt av det i längden..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

32 Inlägg
2 juni 2014
Trådstartare
Tragiskt

5 089 Inlägg
2 juni 2014
Hade du förväntat dig kvalité av något som kostade typ en tusenlapp?

\Lindgren

Konnässör/TaxiChaufför
3 730 Inlägg
2 juni 2014
Var det EXAKT 300 meter kvar hem när den dog? Vad heter din kompis? Var han med dig hela tiden? (2tim)

Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!

1 861 Inlägg
2 juni 2014
DiwraZ skrev:
Var det EXAKT 300 meter kvar hem när den dog? Vad heter din kompis? Var han med dig hela tiden? (2tim)

Sen är ju frågan åt vilket håll ljuddämparen ramlade! Och i viken takt den smattrar...

Sen är du säker på att det va torsk och inte abbore eller gädda soppan va?
Senast redigerat av Dr_struts (2 juni 2014)

Kan inte bli värre än skit....
411 Inlägg
2 juni 2014
Många bra svar på din fråga det här wink Näe men det kan inte vara så att den får för mycket bränsle eller liknande? Kollat choken?
Jag vet inte riktigt vad mer jag kan säga?

Det Går!!!

Konnässör/TaxiChaufför
3 730 Inlägg
2 juni 2014
Dr_struts skrev:
DiwraZ skrev:

Sen är ju frågan åt vilket håll ljuddämparen ramlade! Och i viken takt den smattrar...

Sen är du säker på att det va torsk och inte abborre eller gädda soppan va?

Det händer ju att det finns relevant info i inlägg men oftast inte.

Det broderas ofta ut i flera långa meningar om vilken dag, vilka som var närvarande, vilken dagligvaruhandel man tidigare besökt etc etc.För att sedan komma fram till att fordonet "bara dog". Försöker man då tipsa om vanliga fel, får man korkade motfrågor om hurvida det är sannolikt det är att just det skulle ha inträffat just den dagen på väg hem från tidigare nämnda lanthandel... Ne jag är inte bitter

Olika
907 Inlägg
2 juni 2014
DiwraZ skrev:
Dr_struts skrev:
DiwraZ skrev:

Det broderas ofta ut i flera långa meningar om vilken dag, vilka som var närvarande, vilken dagligvaruhandel man tidigare besökt etc etc.För att sedan komma fram till att fordonet "bara dog". Försöker man då tipsa om vanliga fel, får man korkade motfrågor om hurvida det är sannolikt det är att just det skulle ha inträffat just den dagen på väg hem från tidigare nämnda lanthandel... Ne jag är inte bitter

Klockrent!

Det är ofta det beskrivs vilka som är med i bilen, vilken mat man köpte och hur länge det tog att göra si och så, själva felbeskrivningen brukar vara den lilla delen i beskrivningen...

Mvh
Fredrik

Konnässör/TaxiChaufför
3 730 Inlägg
2 juni 2014
fredriq skrev:
DiwraZ skrev:
Dr_struts skrev:

Klockrent!

Det är ofta det beskrivs vilka som är med i bilen, vilken mat man köpte och hur länge det tog att göra si och så, själva felbeskrivningen brukar vara den lilla delen i beskrivningen...

Ja tyvärr... läs gärna mitt senaste blogginlägg

Sök