Skaffade mig en Garrett GT40. Är det någon som har ett turbogrenrör med toppmonterad turbo så hör av er! T4 Tweny fläns helst. Går med annan fläns också.
Lönen börjar närma sig. Så ett par dagar efter löning kommer det saker för över 10'000 kr. Vilket betyder att vi kommer ha massor att göra! Längtar ni lika mycket som jag?
Intercooler Bredd över anslutningar: 78cm Cellpaket: 600x300x76mm Anslutningar: 76mm
M50 Toppmonterad turbo grenrör T4 Twinentry fläns Uttag för extern wg Byggt efter mina behov
Då grenröret kostade 7000kr så kunde jag inte handla så mycket mer. Får helt enkelt vänta tills nästa månad. Men nu kan vi börja bygga iaf. Uppdaterar när grejorna anländer
Har rivit ner hela fronten. Demonterat ACn mm. Byggt fästen till Intercoolern. Så nu sitter den på plats! Grenröret skulle ta 6 veckor att få hem så avbeställde det. Istället väntar jag på ett helt nytt från PPF. Ska komma på onsdag!
Ikväll har vi gjort fästen till oljekylaren och även monterat den. Tagit bort grenröret och lite sånt också. Kan inte göra mycket mer innan grenröret anländer tyvärr.
Idag har vi rivit ner diffen, ska AGA diffa den till en början. Har tyvärr inga bilder men det kommer senare Plockat bort alla spridare också. Är det någon som har 6st 875cc högOhm spridare som ni vill bli av med så hojta till!
Kör med en catchtank till vevhusventen Sen plugga slangen. Till insuget. Det är inte fel att skruva bort insuget och skruva fast plastanslutningen till tomgångsmotorn. Med lite laddtryck så skjuter den gärna ut och den börjar läcka duktigt
Kör med en catchtank till vevhusventen Sen plugga slangen. Till insuget. Det är inte fel att skruva bort insuget och skruva fast plastanslutningen till tomgångsmotorn. Med lite laddtryck så skjuter den gärna ut och den börjar läcka duktigt
Grym färg du har på den. är det technoviolet?
Tack för infon! Yes den är Techno violet, lätt den finaste färgen