2524
Sök

Köp råd, Q7 V12 eller RS6 V10

CREW FTR
435 Inlägg
14 juni 2014
Trådstartare
Som Rubrik, vill ha råd och omkostnader ang dessa bilar Q7 V12 TDI och RS6 V10

service intervaller etc.

vill understryka att pengarna finns till bägge vill bara slå ut de mot varandra och vill ha råd kring dessa vagnar! vad som är mkt problem med o sånt. gärna andra liknande bil alt med kravet är automat och 4x4 och kombi.

FUCKTARD RACING CREW

CREW FTR
435 Inlägg
16 juni 2014
Trådstartare
ingen som har nåt att säga om dessa vagnar?

FUCKTARD RACING CREW

1 798 Inlägg
16 juni 2014
Kan inte säga mkt om va de kostar men är ju inte direkt de billigaste man kan köpa av audi. Kan inte din närmaste audi verkstad svara på detta?

Jag tycker rs6 v10 är tuffast q7 är ju monstruöst stor

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

CREW FTR
435 Inlägg
16 juni 2014
Trådstartare
dom kan säkert svara på de, dock jobbar så konstiga tider så sover när dom har öppet och på helger kommer de alltid upp nå annat! tänkte ba kika här först. just nu lutar de åt Q7an pga 7 sitsig och diesel samt min typ av bil! men rs6an känns mer rolig så vet inte!

FUCKTARD RACING CREW

1 798 Inlägg
16 juni 2014
Ja är de 7 sits är de väl bara den som gäller men visst v12 diesel lär gå bra den me men lär väl dricka en del den me o hög skatt

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

CREW FTR
435 Inlägg
16 juni 2014
Trådstartare
ligger runt 1.1 enligt audi! 10700 i skatt men överväger q7 ändå! känns mer praktisk samtidigt bra maskin! kör omkring 100 mil i veckan så valet är svårt! min a6 idag räcker men vill ha nå mer specielt som nästan ingen annan har! rs6 har ändå blivigt hyffsad vanlig

FUCKTARD RACING CREW

CREW FTR
435 Inlägg
17 juni 2014
Trådstartare
var och provkörde en Q7a idag, vilken bil:D 3 ton och går nästan som en sport bil haha:) perfekta utrymmen och kärnkraftverket i fram jobbar bra och fint register! som de känns nu blir de en q7 men måste prova en RS6 med innan ja bestämmer mig!

FUCKTARD RACING CREW

2 174 Inlägg
17 juni 2014
Måste va någon som skojar. 100 mil i veckan i en rs6, du är inte zlatan.

sover du från 07.00 till 18.00 är du trött de har jag aldrig hört och då har jag också jobbat natt.

att du får låna 600 tusen betyder inte att pengarna finns. Och om du på riktigt är intresserad av en sån värsting och kasta bort såna pengar på en bil då skulle jag nog inte fråga på garaget.

q7an väger inga 3 ton haha

CREW FTR
435 Inlägg
17 juni 2014
Trådstartare
jag kör 100mil i veckan lilla du, kört 1500mil med a6an på 4månader:D lånar inte 600K om man ska prata min ekonomi så lånar ja inte ett skit till bilen! allt är cash. En Q7 V12 väger 2.7 TON så avrundat 3 ton. pendlar 4 mil varje vardag + lite privata mil sen så är man ute på helger med vänner o glider runt väldigt mkt!

hangman skrev:
Måste va någon som skojar. 100 mil i veckan i en rs6, du är inte zlatan.

sover du från 07.00 till 18.00 är du trött de har jag aldrig hört och då har jag också jobbat natt.

att du får låna 600 tusen betyder inte att pengarna finns. Och om du på riktigt är intresserad av en sån värsting och kasta bort såna pengar på en bil då skulle jag nog inte fråga på garaget.

q7an väger inga 3 ton haha

FUCKTARD RACING CREW

10 163 Inlägg
17 juni 2014
80 mil nöjesåkning i veckan inte illa. Men vafan har du råd köp en max utrustad Q7 v12 diesel strax över miljonen för en ny men då har du då bil så det räcker.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D

CREW FTR
435 Inlägg
17 juni 2014
Trådstartare
trippen på min idag står på 98mil sen i fredags när jag tanka senast..

får bli en beg vill inte tömma allt på en gång! helt ny är de inte värt då första pris raset är enormt

Djo skrev:
80 mil nöjesåkning i veckan inte illa. Men vafan har du råd köp en max utrustad Q7 v12 diesel strax över miljonen för en ny men då har du då bil så det räcker.
Senast redigerat av cruel88 (17 juni 2014)

FUCKTARD RACING CREW

10 163 Inlägg
17 juni 2014
cruel88 skrev:

Djo skrev:

Säger inget om det. Men skrev vad jag tycker om bilvalet. lycka till i bilhandlandet.

Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D

CREW FTR
435 Inlägg
17 juni 2014
Trådstartare
var o kika på en idag max utr för 595K helt okej bil:D drar omkring 1.1 i snitt o det är inte mkt med tanke på bil.

Djo skrev:
cruel88 skrev:

Djo skrev:

Säger inget om det. Men skrev vad jag tycker om bilvalet. lycka till i bilhandlandet.

FUCKTARD RACING CREW

10 163 Inlägg
17 juni 2014
cruel88 skrev:
var o kika på en idag max utr för 595K helt okej bil:D drar omkring 1.1 i snitt o det är inte mkt med tanke på bil.

Djo skrev:
cruel88 skrev:

Finns pengarna och viljan så slå till.

CREW FTR
435 Inlägg
17 juni 2014
Trådstartare
yes blir nog en sån. riktigt härlig bil att köra.

Djo skrev:
cruel88 skrev:

Djo skrev:

FUCKTARD RACING CREW

10 163 Inlägg
17 juni 2014
Kan tänka mig det smile

cruel88 skrev:
yes blir nog en sån. riktigt härlig bil att köra.

Djo skrev:
cruel88 skrev:

2 174 Inlägg
17 juni 2014
jag personligen hade valt x6M modellen ist....för dom sjuka pengarna. Den är fan snyggare och fetare....det är min åsikt tongue

2 174 Inlägg
17 juni 2014
nu hade denna gått lite långt kanske men så sjukt fet...

http://www.blocket.se/goteborg/BMW_X6_M … 14&w=3

denna va också sjukt fin http://www.blocket.se/vastmanland/Bmw_x … 14&w=3 ...endast 6k mil och bra pris.....spara ett par hundra K...
Senast redigerat av hangman (17 juni 2014)

CREW FTR
435 Inlägg
17 juni 2014
Trådstartare
åsikter man vill ha, inte påhopp om ens ekonomi och mil man kör som ditt tidigare inlägg.

Min åsikt är NEJ bmw gillar ja inte på väldigt många ställen o just X6 är sjukt ful tar hellre en x5m men även där många saker som gör att bmw inte ens kvalar in på min köpa bil lista

hangman skrev:
jag personligen hade valt x6M modellen ist....för dom sjuka pengarna. Den är fan snyggare och fetare....det är min åsikt tongue

FUCKTARD RACING CREW

Of World
3 369 Inlägg
17 juni 2014
hangman skrev:
nu hade denna gått lite långt kanske men så sjukt fet...

http://www.blocket.se/goteborg/BMW_X6_M … 14&w=3

denna va också sjukt fin http://www.blocket.se/vastmanland/Bmw_x … 14&w=3 ...endast 6k mil och bra pris.....spara ett par hundra K...

X6 är så jäkla ful bil så de finns inte. hellre X5 smile

men det är ju som alltid.. person till person.

Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13

Sök