3116
Sök

Mpre styrboxar på lätt trimmad b230f

321 Inlägg
17 juni 2014
Trådstartare
Hej, jag skulle vilja få råd av någon med erfarenhet av mpre:s optimerade tändnings och bränslebox för  7-900 serien med lh 2.4 systemet.
Avsed för sugmotorer, hur tycker du?ni? Att dessa funkar vad bör man köra med för resterande sett upp, kammar toppar osv skulle vart väldigt roligt att höra då jag överväger desse istället för folkraceshoppens chip smile

Vissa faller för Grupptrycket, Andra Laddtrycket

2 452 Inlägg
17 juni 2014
varför inte slå han en signal direkt istället,jag själv har kört på både sugis o glt,från han o från andra med men dessa är ett strå vassare...från han.

döden kommer tillbaka

321 Inlägg
17 juni 2014
Trådstartare
turbodeath skrev:
varför inte slå han en signal direkt istället,jag själv har kört på både sugis o glt,från han o från andra med men dessa är ett strå vassare...från han.

Okej okej, nä tänkte höra här då man kanske får fram flera olika setups och lär sig nått mer, vad körde du med mer än bocarna ?smile

2 452 Inlägg
17 juni 2014
på 850 glt så körde jag med 3 tums spjäll,andra spridare o öppet luftfilter samnt grövre avgasystem.....på 940 som var kompisens bil så var det extractor,både bränslechip o tändning o öppet filter samnt lite småsaker med.bilarna var ganska bra mycket piggare kan jag säga efter dom ingreppen...

döden kommer tillbaka

321 Inlägg
18 juni 2014
Trådstartare
turbodeath skrev:
på 850 glt så körde jag med 3 tums spjäll,andra spridare o öppet luftfilter samnt grövre avgasystem.....på 940 som var kompisens bil så var det extractor,både bränslechip o tändning o öppet filter samnt lite småsaker med.bilarna var ganska bra mycket piggare kan jag säga efter dom ingreppen...

Härligt , mejlade mikael igår å fick svar nu å med mitt settup skulle det lira kanoners, så det får bli mpre boxar, tack endå för intresset over and out!

2 452 Inlägg
18 juni 2014
lungt vet du,han har massa roliga grejer som sagt,finns allt från bussningar till stag.

döden kommer tillbaka

321 Inlägg
18 juni 2014
Trådstartare
turbodeath skrev:
lungt vet du,han har massa roliga grejer som sagt,finns allt från bussningar till stag.

Jomenvisst, blir nog inte sista beställningen där:)

Sök