Pendlar 20 mil om dagen så behövde en billig dieselbil å det blev den här passaten. Man kan ju inte åka runt i tråkig bil så det ska jag ändra på sakta men säkert:D Coilovers till en början sen får vi se vart det tar vägen :)
hur gamla är dina då? för mina har ju bara gått över vintern, men känner igen det där för dom jag har på caddyn e tvärstumma så fått lov att köpa nya fram till den
Gött ,inte så farligt på besiktningen ^^ , Jag rekomenderar inte att köra med jom coils på vintern om man inte vill byta coils varje år, rostar rätt bra :p , har kört bromsrengöring+stålborste för att få liv i gängorna dom senaste gångerna jag ändrat höjd men börjar bli slitet.
hur gamla är dina då? för mina har ju bara gått över vintern, men känner igen det där för dom jag har på caddyn e tvärstumma så fått lov att köpa nya fram till den
Monterade dom helt nya i augusti nån gång så har gått bara en vinter. Ska försöka mörda dom med en stoooor poligrip och till nästa sommar får det bli lite bättre coilis
Min projekttråd!
Sponsorer sökes! ;)
Garageplats i södra Stockholm sökes! :)
Eat/Sleep/Volkswagen
då är den besiktad ett tag till Böt olja å filter idag det rann nästan rätt igenom med det gamla filtret på Fick även hem BH prövade även att kränga på däcken på plåtisarna men det gick inge vidare så åker till firma imorrn å prövar där
Jag har en golf mk2 80 tals framstötfångare med balk ,standard läpp och jetta mk2 bakstötfångare utan balk som du kan få gratis om det är något du vill ha.