Jag tycker inte att du ska ha ögonlock.. När du har beställt snygga lysen så är det bara tråkigt och fantasi löst att köpa ögonlock enligt min mening..
Men gör som du tycker själv.. Är ju trots allt din bil..
Lycka till med ditt beslut..!
Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se
Jag håller med ovanstående att det kan se "billigt" ut med ögonlock.
Och huvförlängare vet jag inte om det finns som sagt till min bil, och har inte kunskap/verktyg att bygga en egen. Så om någon vet någon sida där det kanske kan finnas så säg gärna till!
utan..klarglas med ögonlock ser ju inte bra ut på nån bil..
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
utan..klarglas med ögonlock ser ju inte bra ut på nån bil..
Joho. På min ^^
Som folk redan sagt. Det är helt en smaksak. Äppelsaft eller päronsaft? Tycker du det är snyggt så rocka! Personligen gillar jag ögonlock. Bilen ser argare ut. Böser
Böseblick/huvförlängare blir grymt snyggt på Vectra! Speciellt med klarglas, kör på det! Spackla helst ihop det med huven så det inte blir någon skarv.
På min byggde jag böse i plåt, men det är jobbigare på Vectra.
edit: Passa på att köpa en bakrutevinge när du ändå är igång och ska lacka grejor
Böseblick/huvförlängare blir grymt snyggt på Vectra! Speciellt med klarglas, kör på det! Spackla helst ihop det med huven så det inte blir någon skarv.
På min byggde jag böse i plåt, men det är jobbigare på Vectra.
edit: Passa på att köpa en bakrutevinge när du ändå är igång och ska lacka grejor
Jag ska beställa en "böseblick" nu, har kommit fram till det och det var inte speciellt dyrt, det enda som är dyrt är lacken för huven då, och absolut så ska jag spackla ihop med huven annars ser det a bsolut inte bra ut
Rieger bagage och takläpp ska beställas och allt som står på framtidsplaner kommer komma innan sommaren
Som sagt så har jag bestämt mig för att det blir huvförlängare!
Men finns det några andra lätta förslag man kan fixa?
Som ni ser på mina framtidsplaner så finns det en hel del där, men det finns definitivt något som jag inte kan komma på som inte kostar allt för mycket?