Så, efter att ha haft bilen i knappt fem dagar så börjades det... Köpte mig lite slippapper och sånt för att renovera strålkastarna.. Men varför sluta där?
Blev lite "rökfärgad" strålkastarfilm från Feltema också..
Har du lust att dela med dig av hur du gjorde med stänkisarna? Har samma problem med mina till min V50 och har kört fast i projektet..
Jag använde värmepistol och formade om de lite, tålamod och inte för mycket eller för lite värme bara och kyla med tryckluft eller något bara, blev ett lite halvfult veck men ska lägga igen det med plastsvetsen och lacka om dom efter vintern
Åhfan så det går att göra med värmepicka? Jag som var helt inne på att skära, kapa, bygga om osv. V50 R-design har ett lite skarpare veck på bakspoilern som ställer till det men det kanske går. Får kika på det senare ikväll.
Plastsvets låter ju jävligt praktiskt om inte annat.
Åhfan så det går att göra med värmepicka? Jag som var helt inne på att skära, kapa, bygga om osv. V50 R-design har ett lite skarpare veck på bakspoilern som ställer till det men det kanske går. Får kika på det senare ikväll.
Plastsvets låter ju jävligt praktiskt om inte annat.
Går absolut att kapa osv ifall det inte räcker att värma i värsta fall, var inne på det först jag med men mina var ju lackade så ville försöka utan först
Ja det förstår jag. Mina är olackade men tänkte sleva på lite svart plastidip när de är ready to go så behöver man bygga om lite går det ju alltid att "dölja".