2393
Sök

Volvo 945 el hiss krångel

72 Inlägg
3 juli 2014
Trådstartare
Tjena, har ett litet problem med ena el hissen på passagerar- sidan bak. Den reagerar varken på knappen vid förar sätet eller vid den aktuella el hissen. När elhissen får ström direkt från ett batteri så fungerar det utan problem, verkar som att strömmen ej går fram. även prövat andra knappar. bör tilläggas att alla andra hissar fungerar normalt. finns det någon som haft samma problem eller har några tankar över problemet?

Livet är som en berg och dalbana, långsamt upp å sen utför så det kittlar i magen å man vill krekas.
Sen tvärbromsar man och livet är över.

Konnässör/TaxiChaufför
3 730 Inlägg
3 juli 2014
Funkar allt annat i dörrn? Annars kan ju härvans kontakt lossat i stolpen

Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!

72 Inlägg
3 juli 2014
Trådstartare
ska kollas upp! tack för svar!

Livet är som en berg och dalbana, långsamt upp å sen utför så det kittlar i magen å man vill krekas.

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
3 juli 2014
Hör du någon klickande ifrån den om du lyssnar? Det är inte så att den går trögt i dörren men fint om du nu har haft den bortplockad?

72 Inlägg
3 juli 2014
Trådstartare
Nu får ni tycka att ja är bra dum, men när ljudet drogs så plockades stora kontakten till allt bort för att få plats...
när allt plockades ihop så missade nån att klicka tillbaks den... Så nu klicka jag i den igen, och allt fungerade som de vore 1993 igen ! Tack för snabba svar, mot Västerås ! smile

Konnässör/TaxiChaufför
3 730 Inlägg
3 juli 2014
2wD skrev:
Nu får ni tycka att ja är bra dum, men när ljudet drogs så plockades stora kontakten till allt bort för att få plats...
när allt plockades ihop så missade nån att klicka tillbaks den... Så nu klicka jag i den igen, och allt fungerade som de vore 1993 igen ! Tack för snabba svar, mot Västerås ! smile

Hehe, kan hända den bäste

Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!

Sök